Kuvaile itseäsi sinä, johon miehet ihastuvat helposti;
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 19:35"]
Nyt saan tietenkin kommentteja että olenko kateellinen tai muuta, mutta siis aika uskomatonta itsekehua joiltakin, huh huh.
[/quote]
Mitä luulet, voisko näiden positiivisten asioiden listaaminen liittyä siihen, kun kirjoittajat erittelevät minkä he uskovat vaikuttavan omaan viehätysvoimaansa? Mitä ajattelit tästä ketjusta löytyvän? Jotain "no mä olen läski finninaama ja epäsosiaalinen ja tyhmä ja huono keskustelemaan". Ehkä niillä joihin ihastutaan usein on kuitenkin ihan kohtuullisesti niitä hyviä puolia.
Haluaisin kuulla, millä tavalla tähän ketjuun olisi pitänyt vastata ettei se olisi uskomatonta itsekehua. Kerrotko?
Ulkoisesti: olen pitkä ja hoikka, mutta kuitenkin muodokas (G-kupin luomurinnat, jotka nyt väistämättä kerää miesten huomiota). Pukeudun klassisen naisellisesti ja värikkäästi (mekkoihin, hameisiin, korkokenkiin, jne.). En pukeudu tyrkysti, vaan tyylikkäästi, mutta kuitenkin (kuulemma) seksikkäästi. Pukeudun näin, koska tunnen itseni viehättäväksi niin. Voin ihan suoraan myöntää, että se, että kerään katseita, hivelee itsetuntoani. Pidän siitä. (kukapa ei, rehellisesti puhuen?) Hiukseni ovat alaselkään asti pitkät, paksut ja vaaleat. En meikkaa juuri ollenkaan, mutta kun meikkaan, meikki on luonnollinen. Eniten kehuja miehiltä kuulen ryhdistäni ja hymystäni (hymyilen aina). Selkäni takana kehut tulevat rinnoista (kuinka ollakaan...)
Minulle ei kuitenkaan tuota mitään ongelmaa käydä ostoksilla ilman meikkiä ja verkkareissa ja XXXL-kokoisessa T-paidassa. Elämäni ei pyöri ulkonäköasioiden ympärillä, mutta haluan olla useimmiten siisti. Korkokenkien käyttöön on jopa terveydellinen syy, vaikka sitä nyt tuskin kukaan edes uskoo :)
Luonteelta: olen kuin yksi jätkistä. Olen kiinnostunut "perinteisistä miesten asioista", kun taas perinteiset naisten kiinnostusten kohteet (jos nyt näin haluaa jaotella) eivät kiinnosta minua. Keskustelen mieluummin jääkiekosta kuin muodista, ja mieluummin autoista kuin ihmissuhteista. Minulla on myös ronski huumorintaju. Olen sanavalmis ja minulla on kattava yleissivistys. Kuitenkin olen äärimmäisen kiltti ja kohtelias sekä huomioonottava. Useimmiten muut ihmiset kuvailevat minua sanoilla aurinkoinen ja älykäs.
Koen, että minuun ihastutaan helposti siksi, että vaikutan itsevarmalta ja minun kanssa on helppo olla. Olen niin sanotusti mukava ihminen. Ulkonäkö saattaa herättää kiinnostuksen, mutta koen, että ihastumiseen vaaditaan myös miellyttävää ja kiinnostavaa luonnetta.
T. Taas yksi itsekäs, itsekeskeinen kusipää (ETTÄS KEHTAAKIN MAINITA ITSESTÄÄN POSITIIVISIA ASIOITA!) :D Koen, että vastasin ap:n esittämään kysymykseen kattavasti omalta osaltani. Se siitä :)
Ja kun sitä joku kysyi, niin iältäni käyn kolmeakymmentä. T. 32
Pitkä, hoikka, vaalea iho, pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät, meikit ja pukeutuminen voisiko sanoa eleganttia, naisellista ja klassista, yksityiskohdat harkitut, korkoja käytän, varsinkin kesäisin. Hymyilen paljon, osaan kuunnella, otan toiset huomioon. Keskustelu-taitoakin kuulemma löytyy. Ikää 26 vuotta. Tällä hetkellä parisuhteessa elelen, mutta toki kehut aina piristää. Ihastuneita on riittänyt 16 vuotiaasta saakka. Saa nähdä meneekö toiset 10 vuotta näin ;) Tarkoitus olisi pysyä hoikkana. Tulevat rypyt eivät pelota, kunhan mieli pysyy virkeänä ja jaksaa huolehtia itsestään jatkossakin kuntoilulla ja terveellisellä ruokavaliolla. Lapsia ei vielä ole, toivottavasti niitä jossain vaiheessa siunaantuu. Mielenkiinnolla odotan muuttuuko oma tyyli lasten saannin myötä, kunhan oma mies pysyy rinnalla niin hyvä niin..
29 on kohta 35vuotias. Joopa joo.. Saman miehen kanssa "seukattu" 15vuotiaista saakka. Kieltämättä välillä on imartelevaa ja itsetuntoa kohottavaa kun vieraat miehet yrittää iskeä, mutta taas on niitä hetkiä ettei kiinnosta. Miehet ovat yleensä näitä 50villityksen vallassa olevia ukko- ja poikamiehiä. Toki joukossa on nuorempiakain 25vuotiaita, mutta enimmäkseen hieman alta 5kymppisiä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 19:43"]
Eli miehet ihastuvat tilaisuuksiin, tyrkkyihin. Puolisoksi en tuollaista horoa kuitenkaan ottaisi, mihin se tyrkkyys häviäisi.
Parhaat tytöt löytyvät sieltä seinäruusuista.
[/quote]
Päinvastoin - tyrkkyjen kanssa pelataan mutta se jää sitten siihen. Me oikeasti viehättäväksi koetut emme ole ollenkaan tyrkkyjä. En ole koskaan tehnyt aloitetta, en ole käynyt viihtellä tms. Ja silti saan huomiota osakseni ihan tarpeeksi. Parisuhde on silti ja pysyy, joten kiinnostukoon rauhassa - minä en.
se 50+
Olen 161cm, 56 kg, tiimalasivartaloinen. Huomiotaherättävän paksut vaaleahkot hiukset. Vihreät silmät. Hymyä ja silmiä kehutaan suoraan, vartaloa ja silmiä selän takana niin kuin joku täällä jo sanoi :) Harrastan paljon urheilua.
Luonteeltani olen huumorintajuinen, sosiaalinen, puhelias ja iloinen. Hymyilen paljon. Ikä 37.
Luettuani muiden vastauksia, löysin paljon yhtäläisyyksiä itseeni sekä eroavaisuuksia.
Itse olen ikäistäni nuoremman näkäinen, hieman jätkämäinen, vaikka minulla onkin mustat pitkät hiukset. Olen hieman pyöreä, rintava mutten persevä, pituutta minulla on 165cm. Hymyilen paljon. Jarruttelen miehiä heidän tulevaisuuden kuvitelmissaan, kenenkään vieraan kanssa en ole sänkyyn koskaan hypännyt, teen ensikättelyssä selväksi että minulla on mies kotona (tai mukana). En pukeudu kovinkaan tyrkysti, yleensä jokin minulle hyvin istuva paita ja mustat housut ja korkkarit.
Voisin sanoa, että olen tylsä kaikin puolin.
En etsi koskaan mies seuraa, ainakaan iskemis tarkoituksella, minulla on mies, yhteiseloa takana melkein 20vuotta. Emme ole mieheni kanssa kovinkaan mustasukkaista tyyppiä, joten miestäni ei haittaa kun saan huomiota baareissa ja ilmaiset juomat.
Luonteeltani olen äkkipikainen, tuuliviiri eli mieleni saattaa muuttua hetkessä. Pidän lupaukseni ja odotan sitä myös toiselta osapuolelta. Olen rento, eikä minua paljoakaan huoleta mikään, en yleensä murehdi eilistä enkä huomista (onhan minulla tämä päivä :D). Olen myös iloinen, empaattinen ja kuuntelen mielelläni toisten juttuja. En itse ole kovinkaan puheliasta tyyppiä, en nyt ujokaan, mutta en mene itse ensimmäisenä juttusille vieraiden miesten kanssa. Toki juttelen niitä näitä. Olen erittäin harvoin kännissä, voin ottaa muutaman, mutta siihen se jää.
Välillä haluaisin vaan lähteä baariin tyttöporukalla, mutta tuntuu että mukaani liimautuu aina joku äijä, joka lupailee ummet ja lammet p####u mielessään. Muutaman hyvän tyypin kanssa ollaan kylläkin ystävystytty ja löydetty paljon yhteisiä tuttuja ympäri suomea. Kerran laivalla yksi mies tuli juttelemaan ja kummankin seurueet olivat niin kännissä, että vietettiin ilta ja seuraava päivä kahdestaan jutellen. Kävi ilmi että mies oli juuri aloittamassa työt uudessa työpaikassa, appiukollani :D Tällaisia tilanteita ajatellen olen onnellinen, etten ole mikään kevytkenkäinen jolta huosut tippuu jalasta paikassakuin paikassa.