Oon miehen kanssa pelkästään taloudellisista syistä. Kysyttävää?
Kommentit (15)
eikös noi sänkyhommatkin tunnu sitten melkoiselta pakkopullalta?
Sori ku kesti vastata:
mies tienaa noin 4000, itekin tienaan reilut 2000. Meillä on aika hulppea taloa, ni siihen tarvitsee 2 maksajaa. Sänkypuuhat on mulle yhtä helvettiä. Voitte pitää huorana, ei siinä mitään. ap
no jos oot miehen kanssa vaan rahasta, niin olisit sitten mielummin hankkinut sellaisen äijän joka tienaa vähintään 200,000,- vuodessa, en olis ton palkan takia kenenkään kanssa
No ei löydy mun tutuista miestä joka tienais vähintään 200 000 vuodessa! Toisekseen en mä silloin aikoinaan valinnut miestä rahan takia. Ajan myötä mun tunteet miestä kohtaan kylmeni ja nykyään niitä tunteita ei ole enää yhtään, ei kiintymystä muttei myöskään vihaa tai katkeruutta. Kaikki on siis ok niin kauan kuin mies maksaa osan tästä elintasosta mikä meillä on. ap
Meillä samat tienestit tai oikeastaan minulla jopa hieman enemmän kuin sinulla, mutta ei näillä tuloilla kyllä mitään kulutusjuhlaa vietetä. Meidän talo on jopa velaton, samoin 2 vanhaa autoa. Hieman matkustellaan ja lapset kulkee siisteissä vaatteissa, ja saa harrastaa, mutta elämiseen tää palkka ihan menee. Joten mitä tarkoita hulppealla talolla? Teillä ei sit vissiin ole yhtään lapsia elätettävänä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 18:14"]
Meillä samat tienestit tai oikeastaan minulla jopa hieman enemmän kuin sinulla, mutta ei näillä tuloilla kyllä mitään kulutusjuhlaa vietetä. Meidän talo on jopa velaton, samoin 2 vanhaa autoa. Hieman matkustellaan ja lapset kulkee siisteissä vaatteissa, ja saa harrastaa, mutta elämiseen tää palkka ihan menee. Joten mitä tarkoita hulppealla talolla? Teillä ei sit vissiin ole yhtään lapsia elätettävänä.
[/quote]
Talo on hulppea MEIDÄN mittapuulla, sillä mihin on elämässämme totuttu. Talolainaa saatiin ja otettiin aivan liikaa tuloihin nähden. Meillä oli alunperin lainaa joku 320 000, tällä hetkellä se on jotain 280 000. ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 18:05"]
No ei löydy mun tutuista miestä joka tienais vähintään 200 000 vuodessa! Toisekseen en mä silloin aikoinaan valinnut miestä rahan takia. Ajan myötä mun tunteet miestä kohtaan kylmeni ja nykyään niitä tunteita ei ole enää yhtään, ei kiintymystä muttei myöskään vihaa tai katkeruutta. Kaikki on siis ok niin kauan kuin mies maksaa osan tästä elintasosta mikä meillä on. ap
[/quote]
ei sen tarvitse tuttu olla, noi tulot löytyy veroluetteloista.
Mihin se rakkaus kuoli ja missä vaiheessa suhdetta? Epäilitkö sitä jo alusta asti? Oletko ollut rakkaudettoman suhteen aikana ihastunut muihiin miehiin kuin omaasi?
Itse en usko että pystyisin siihen.
Minusta tuntuu että meillä on sama tilanne. Raha ja lapset on ainoa
syy miksi vaimoni ei lähde kävelemään. Seksi on kyllä vielä mahtavaa mutta
muuten tunteen ovat kuolleet. Muuten elän parasta aikaa elämästäni.
T.Mies46
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 19:04"]
Minusta tuntuu että meillä on sama tilanne. Raha ja lapset on ainoa
syy miksi vaimoni ei lähde kävelemään. Seksi on kyllä vielä mahtavaa mutta
muuten tunteen ovat kuolleet. Muuten elän parasta aikaa elämästäni.
T.Mies46
[/quote]
sulla on paljon muutakin kun raha tossa liitossa, jos seksi pelaa, luulen että tunnetasolla on vielä toivoa, ja lapset, mielestäni kannattaa ponnistella liiton eteen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 18:55"]
Mihin se rakkaus kuoli ja missä vaiheessa suhdetta? Epäilitkö sitä jo alusta asti? Oletko ollut rakkaudettoman suhteen aikana ihastunut muihiin miehiin kuin omaasi?
Itse en usko että pystyisin siihen.
[/quote]
Aika vaikea sanoa missä vaiheessa se rakkaus kuoli, pikku hiljaa. Mies on luonteeltaan todella uuvuttava, nauttii ristiriitatilanteista jne. Itse kaipaan enemmän rauhaa ja rentoa suhtautumista elämään. Mies tuntuu noudattavan jotain oppikirjaa "kuinka kunnollinen suomalainen perhe elää". Musta tuntuu ettei mun olis koskaan pitänyt mihinkään parisuhdesoopaan edes lähteä. Oon tosi itsenäinen ja jollain tapaa levoton luonne.
Meillä on kolme lasta.
Oon ollut kerran ihastunut toiseen mieheen tän kaiken aikana. Pussailua pitemmälle en kuitenkaan halunnut mennä. Nyt oon hyviä ystäviä tän toisen miehen kanssa. ap
Mitä miehesi tienaa kuukaudessa?