Päiväkännit, haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (18)
Huomenna on töitä, toimistotyö. Kotona juon, kossua ja spriteä. Kohta loppuu, pitää siirtyä ehkä siideriin.
ap
Onko kivaa? Pitäsköhän munki riipasta pienet päkät
Ei oo kauheen kivaa. Ahdistaa, itketti kun aloitin, itku loppui drinksu nro 2 kohdalla. En usko että se tän paremmaksi muuttuu. Turrutti ainakin. Kai, toistaiseksi ainakin.
ap
Mikä ahdistaa? Viina ei auta, mutta siirtää hetkeksi. Tiedän tunteen :(
Ei nuo ole päiväkännit vaan itsesäälikännit. Olet säälittävä.
Mikä sinua surettaa? Miksi juot yksin?
Mä tiedän että mä olen säälittävä. Mua ahdistaa muutama asia, mm. ero, lapset jne.
Ja joo, viina ei auta, mutta se kuluttaa tän päivän sujuvasti loppuun.
ap
Juon yksin, koska mulla ei ole ketään kenen kanssa juoda, tai olla selvinpäin.
ap
Missä päin oot? Voisin tulla seuraksi
Kymenlaakso, kiitos tarjouksesta, oot ihana <3. Mut tää menee nyt yksin, yöpaidassa ja kissanpaskan hajussa :)
Joo, vähän turhan kaukana. Mut ethän sä yksin oo jos sulla on siellä kissa ;)
Niin, enhän mä oo, eli eihän nää oo ollenkaan sääliökännit :). Kiitos <3
ap
täällä kans juuri kylmän oluen aukaisin ja saunan laitoin lämpiämään. Mutta mulla alkoikin hiihtoloma! ap:lle halitus en voi oikein muutoin auttaa :(
Voi tsiisus. taidan ymmärtää miksi olet yksin. Ei fiksu juoppojen kanssa hengaile. Minun äitini oli tuollainen itsesääli juoppo. Katkaisimme välit sisarieni kanssa häneen, kun tulimme täysi- ikäisiksi. Ja kyllä sai omaan elämään uutta virtaa!! Sielä se äiti jossain varmaan taas ruikuttaa ja juo....
Kyllä mä uskon, että mä tästä vielä nousen. Enkä lapsille kännissä ruikuta mitään.Enkä juo lasten läsnäollessa
ap
Serkkuni kuoli 40 vuotiaana kun maksa petti. Jäi alaikäiset. Yritätkö samaa?
En yritä, olen oikeastaan vasta vuoden ryypännyt sillon tällöin. En usko että vielä on paha tilanne.
ap
Onko huomenna töitä? Mitä ja missä juot?