Onko tuolla J. Karjalaisella ns. kaikki kotona?
http://www.iltalehti.fi/popstars/2013030216739561_ps.shtml
Hän on tehnyt monia hyviä kappaleita, mutta on aina vaikuttanut haastatteluissa todella oudolta. Tunteeko joku hänet oikeasti? Millainen tyyppi on kyseessä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetytti, ettei hän tuntisi musiikin teoriaa. On kai niinkin mahdollista säveltää, kun on hyvät taustajoukot.
Kuinka moni pop- tai rockmuusikko joka tekee omia biisejä, tuntee musiikin teoriaa?
Ehkä 1%.
Mulle on tuollaisen miettiminen taiteilijan kohdalla aina ollut herttaisen yhdentekevää. Jos tekee sellaisia kappaleita ja tuollaisen uran niin viis veisaan mitä päässä liikkuu, siellä tuntuu liikkuvan paljon. Työt puhuvat puolestaan.
Se on se J. Karjalaisen laulaja. Vuosikymmenten ura eturivin pelimannina kertoo kyllä osaamisesta ja paneutumisesta.
Sanoitukset ihan parasta. Kaikissa joku hyvä ajatus. Tuo ääni millä laulaa, no ei ole hirveän hyvä...vaan vain juuri hän sopii nuo laulut laulamaan. Tykkään kovasti.
Esiintyminen siinä unelmamiekkarissa laski pisteitä. Luulisi miehen tienneen paremmin.
Mikä tuossa haastattelussa oli outoa? Oli mielenkiintoisempi kuin sinä itse ap?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 15:31"]
J.Karjalainen osaa tehdä ihan hyvää, kuunneltavaa musiikkia, mutta sen lisäksi, ettei hän tunne musiikin teoriaa hänellä on myös toinen isompi ongelma: hän ei osaa laulaa. Kaikki mikä tulee ulos hänen suustaan kuulostaa kauhealta.
Makuasia. Ainakin minä kuuntelen paljon mieluummin J.Karjalaisen, J.J. Calen tai Eric Claptonin omaperäistä kitarointia, laulua ja hienoa musaa kuin gimmelmusiikkia, jota joku tuotteistettu blondi päästää ilmoille.
Aivan samoilla linjoilla. tangokuninkaallisvedot ja saaraaallot eivät tunnu miltään.
J. Karjalainen on todella ammattitaitoinen artisti verrattuna moneen muuhun suomalaiseen "artistiin".
Hänen kappaleitaan kuuntelee mielellään.