Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana väärälle miehelle

03.03.2013 |

Olen reilut 30v nainen. Olen naimisissa miehen kanssa, johon luotin kunnes... sain juuri tietää, että hän petti minua. Tämän jälkeen heti tajusin olevani raskaana, raskaus on pitkällä. Lasta ei oltu suunniteltu, ehkäisy oli asianmukaisesti käytössä, mutta petti. Kun en vielä tiennyt raskaudesta olin päättänyt, että eroamme, avioero oli laitettu vireille. Olen aina ollut kunnianhimoinen ja jo lapsesta olen tiennyt, että lapsia haluan vain ja ainoastaan onnelliseen avioliittoon. Ennen mieheni pettämistä meillä oli toki muitakin ongelmia: mieheni ei ollutkaan sellainen, kuin luulin hänen olevan. Olen katunut suuresti edellisestä suhteesta luopumistani, jossa mies kohteli minua hyvin. Olin nuori suhteen alkaessa, mutta erosin miehestä vain vapauden kaipuussa, kunnes liian myöhään tajusin rakastavani häntä edelleen syvästi, että hän on se mies, jonka eteen tekisin kaikkeni, jos hänen sydämensä saisin vaan takaisin. Tämä suhde oli oikeasti onnellinen ja kesti lähes 10 vuotta, kunnes minä tein virheen ja muutin kotoamme pois.

Minulla on enää viikko aikaa tehdä abortti. Yksinhuoltajuus tuhoaisi elämäni täysin. Haluan miehen joka rakastaa minua eikä koskaan voisi minua pettää. Haluan ensimmäisen lapseni syntyvän onnelliseen ja uskolliseen suhteeseen. Olen itse syypää tilanteeseen, mutta minulla on hätä. Olen hyvin koulutettu nainen, minulla olisi mahdollisuus pitää lapsi yksinkin. Kauhea joutua yli 30-vuotiaana tällaiseen tilanteeseen. Raskauden keskeytys tulisi murtamaan sydämeni. Mutta murtaisiko se sydämeni pahemmin kuin yksinhuoltajuus tai elämä suhteessa, jossa ei enää arvosta puolisoaan?

Te joilla on/on ollut samanlaisia kokemuksia, voisitteko auttaa minua? Pyydän asiallisia vastauksia. Minulla on niin kovin vähän aikaa tehdä päätös...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, otan osaa.

Tuosta yksinhuoltajuudesta: ei kai se välttämättä elämää pilaa.

Tunnen monia yksinhuoltajia, jotka eivät luopuisi lapsestaan missään nimessä.

Nyt kun lapsesi on sisälläsi, et ehkä tunne häntä yhtä hyvin kuin lähivuosina,

mutta kysyppä keneltä tahansa yksinhuoltajalta että olisiko hyvä ollut tehdä abortti - luulen että joka miljoonas korkeintaan sanoo että olisi.

Kuinka moni isä tai äiti ajattelee, että olisipa lapseni kuollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi