Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti ovet paukkuen lapsen kanssa ulos ja huusi mulle päin naamaa, että tää on perseestä!

Vierailija
18.05.2006 |

Tarkoitti siis meidän suhdetta... Mitä mä voisin enää tehdä, tuntuu että kaikki on jo tehty, mikä tehtävissä on. Kaikki vika on kuulemma minussa :( Tiedän, etten ole mikään puhtoinen pulmunen, mutta rakastan miestäni ihan vilpittömästi koko sydämestäni, sekään ei riitä.

Epäilin miehelle myös tänään ääneen, että se saattaisi pettää minua. Kyselin, että miten ihmeessä se voi elää niin pitkiä aikoja (1-2vkoa) ilman seksiä ja hellyyttä. Ei kuulemma ole suhdetta, noh... hyvä niin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Epäilin miehelle myös tänään ääneen, että se saattaisi pettää minua. Kyselin, että miten ihmeessä se voi elää niin pitkiä aikoja (1-2vkoa) ilman seksiä ja hellyyttä. Ei kuulemma ole suhdetta, noh... hyvä niin.

1-2 vkoa ei ole pitkä aika ja pitää suhteessa muutakin olla kuin seksiä! Hellyyttä voit antaa itsekin, ehkä silloin saat sitä takaisinpäinkin. Meillä menee ainakin hyvin, vaikka seksiä ei ole kuin kerran kuussa. On sitä ollut pidempiäkin taukoja, mutta eipä se ole meidän suhdetta kaatanut. Me arvostamme muita asioita enemmän parisuhteessa kuin seksiä. Ehkä sinunkin pitäisi..?

Vierailija
2/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano se sille. Ja sitten jatka muuten samasta aiheesta kunnes ootte käsitelleet suhteenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyse ei ole vain siitä seksistä, vaan enemmän hellyydestä. Ei meillä pussailla tai halaillakkaan. Hellyyttä antaisin ja vastaanottaisin enemmän kuin mielelläni, mutta mies viihtyy paremmin työnsä ja tietokoneensa kimpussa kun kahdenkeskiseen aikaan olisi mahdollisuus.

Kiitos vaan kommentistasi

ap

Vierailija
4/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin luvata, että muutaman vuoden kuluttua tilanne helpottuu, mutta en kyllä voi sitä taata. Niin voi kuitenkin olla.

Sen voin kyllä sanoa ihan hyvin voivastakin suhteesta, että helposti voi mennä viikko tai pari ilman seksiä - miestä ei vaan välillä tippaakaan huvita ja sitten jos alkaa ajatella, että minä haluaisin, paineet kasvaa vielä suuremmiksi ja sitten ei haluta enää senkään vertaa. Viime aikoina kun on ihan lapsettomien kavereiden juttuja kuunnellut, niin kyllä se on ihan tavallista, että seksiä on suhteellisen harvoin. Meillä on välillä paljon seksiä, välillä taas menee pari -kolmekin viikkoa ilman mitään.

Vierailija
5/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko päästä purkamaan enin paha olo jonnekkin pois, ja usko tai älä mutta jo heti tuon tekstin jälkeen helpotti

ap

Vierailija
6/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on pian 10kk. Olen kyllä kuullut, että ensimmäinen vuosi on vaikea kaikille yleensä ja koettelee parisuhdetta. Mutta tuntuu, että ainostaan minä olen valmis tekemään mitään sen eteen. Saan hankkia itse lapsenvahdin, jos haluan meille aikaa tai itselleni. Jos mies haluaa aikaa itselleen, kuten fudis jne, hän vain menee.

ap

Vierailija
7/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en edes jaksa enää vaatia mitään hellyyttä, meillä on lapsi vienyt kaiken siitäkin vähästä mitä joskus oli. lapsi on joka yö välissä ja sitä kyllä mies halailee ja pussailee. aiheesta on riidelty miljoona kertaa ja jos halaun edes joskus omaa aikaa, niin pitää antaa miehenkin vuorostansa hoitaa nukuttaminen ja se tarkoittaa sitä että tenava on meidän sängyssä.

toinen lapsi tulossa ja oon tyhmänä koko ajan kuvitellu, että kyllä tilanne helpottaa kun esikoinen kasvaa, että se on vaan jotain alun huumaa ja paskat.. mä voin varmaan muuttaa kohta muualle, ku miehelle tuntuu riittävän vaan lapset..

sori valitus, paska päivä, mutta lohduttaakseni sinua, ei ole helppoa täälläkään :)

Vierailija
8/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän saisin olla jatkuvasti epäilemässä, että mun miehellä on toinen, kun se ei kaipaa ja anna mulle hellyyttä.

Suhteen alussa ei saanut pidettyä näppejä musta irti, mutta sekin asia vaan tasaantuu ajan myötä...

Meillä voi mennä kuukausiakin, ettei ole seksiä, muusta hellyydestä puhumattakaan. Sitten on taas kausia, että sekstataan montakin kertaa viikossa.

Ei ne miehetkään mitään seksi-hellyys koneita ole. Välillä on stressiä töistä, väsyttää jne.

Vierailija
9/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on siis koittanut suhteeseenne. Älä hätäänny. Arjessa on paljon hyviä puolia. Se on turvallista, tietää mitä tuleman pitää, välillä on kiirettä ja sitten välillä tulee juhlakin.

Kuulostaa ihan normaalilta. Venytä pinnaasi. Opi sanomaan m itä haluat. Monesti miehet haluavat hellyyttä vähemmän kuin naiset eivätkä siksi osaa sitä antaa. Kysy saatko tulla kainaloon tai mitäpä nyt sitten haluatkaan.

Äläkä ainakaan odota, että suhteenne enää koskaan muuttuisi sellaiseksi, kuin se oli parina ekana viikkona. Sitä ei tule tapahtumaan. Mutta kun keskustelette ja puratte asiallisesti tunteitanne ja toiveitanne syyttelemättä vaan mudoss MINÄ KAIPAISIN niin huomaat, että suhteen hoitaminen kannattaa.

Vierailija
10/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suhteen kuulu olla tälläistä, kun takana on vasta pari yhteistä vuotta jos sitäkään. Kyllähän mä tiedän, että ylä- ja alamäet kuuluvat asiaan :) Mieli on maassa ja tuntuu uskomattoman pahalta.

Olen koittanut kyllä puhuakin tunteistani, että toivoisin enemmän aikaa ja huomiota, tuloksena on se että mies vetää herneen nenään.

Asiat mulla on kuitenkin paljon paremmin kuin monilla, ei pitäisi pienistä rutista, mutta joskus vaan tuntuu pahalle ja purkaminen auttaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän