Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua vaivaa miehen ex...

Vierailija
06.03.2019 |

Ollaan miehen kanssa oltu päälle 2v. yhdessä. Siltikään minua ei ole esitelty muille miehen sukulaiselle, kuin äidille ja yhdelle siskolle. Miehellä on vielä yksi toinenkin sisko, kenen kanssa ei juurikaan ole tekemisissä. On myös todella suuri suku ja viime kesän sukujuhliin meni yksin, kun ei ole kuulemma mitään nähtävää ja ihan p*rseestä kaikki serkut ym. Ok. Kävin katsomassa miehen exän sometiliä ja hänellä on edelleen fb-kavereina näitä miehen sukulaisia ja jopa miehen äiti, joka kommentoi ja tykkäilee.

Juu, asia on täysin ok muuten, mutta miksei minua haluta esitellä suvulle noin!? Miksei minua kutsuttu sukujuhliin? Voiko sukulaiset muka oikeasti olla aivan p*rseestä, jos kumminkin viestitellään ja ollaan jonkun verran tekemisissä, mutta minua vaan ei haluta heille esitellä?

Tuntuu, että exä oli miehelle parempi ja tärkeämpi, kuin minä ja minä olen vaan joku johon nyt tyytyi hetkeksi, muttei halua esitellä suvulle :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
22/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies käyttäytyy kavereiden suhteen noin. Tyyliin sanoo että hänet on kutsuttu johonkin juhliin, menee sinne ehkä käymäänkin sitten, myöhemmin joku kaveriporukasta surkuttelee kun minä en taaskaan päässyt?! Niin että minutkin oli kutsuttu vai??

Mun exän kanssa oli tätä! Sukulaisiin kyllä raahattiin ja esiteltiin oikein ylpeänä... Kavereille ei... Syynä se, että hänellä oli vähän siellä täällä kaikkea säätöä ja kaveriporukan iltamenoissa sitten toteutti itseään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen. Minua ainakin ahdistaa kaikki tuollaiset väkinäiset sukutapaamiset.

Vierailija
24/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinut esitelty miehen kavereille? Jos ei edes niille, niin suhteesi ei ehkä ole vakava. Sinänsä.. voihan se olla, että juuri exän liian läheiset välit paskoihin sukulaisiin oli se, mikä lopetti edellisen suhteen. Mistä sitä tietää..?

Vierailija
25/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä... En tiedä vaan miksi juuri tänään havahduin tuohon, etten tiedä miehen suvusta muita, kuin äidin ja yhden siskon. Ei mieskään noihin sukulaisiin nyt niin tiiviisti yhteydessä ole; mitä nyt toivottavat hyvät joulut, käy silloin tällöin jossain synttärikahvitteluilla ja näihinkin on ihan itse jättänyt menemättä... Minua ei ole pyytänyt mukaan... Kuitenkin heillä on joku serkkupoikien WhatsApp-ryhmä ja kyllä miehen sisko on ihan aktiivisesti sukuunsa yhteydessä. Olen kysynyt, että miksi ei pyydä ikinä mukaan, niin tulee juuri tuota, että paska suku... En tiedä... Ystäviä olen nähnyt joitakin, mutta niidenkin kanssa liikkuu yleensä vain äijäporukassa, ettei ole mitään pariskuntailtoja, niinkuin minun kaveriporukassani. Ap

Vierailija
26/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit iloinen. Minua ainakin ahdistaa kaikki tuollaiset väkinäiset sukutapaamiset.

Sama täällä! Inhottavaa!

Vierailija
27/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä muuta tarvitse olla, kuin paskamainen ero ja yhteiset lapset? Exä on näiden lasten äitinä tietysti tekemisissä myös miehen suvun kanssa ja etenkin jos lapset ovat todella pieniä, tai on erityislapsia, niin itsestäänselvästi se lähivanhempi on juhlissa mukana. 

Etenkin jos mies on heti erosta löytänyt sinut, niin se voi olla aika kova pala exälle ja suku haluaa kenties vain tukea lasten lähivanhempaa? Ei siis automaattisesti tarkoita, etteikö mies välittäisi sinusta, vaan joissain tapauksissa on vaan lapsille parempi hoitaa asia näin.

Tai sitte kaikki vois olla aikuisia ja lopettaa turhan taputtelun päälaelle.

Elämä on.

Ihan luulin että ap kysyi mikä mahtaa olla syy ja esitin yhden tietämäni syyn. Olisi pitänyt tajuta, että oikeasti niitä syitä ei saa laittaa, vaan pitää yhteistuumin haukkua miehen exää ja sukua. 

Vierailija
28/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että mies ei miellä sinua loppuelämänsä naiseksi. Ainakaan vielä. Mutta ymmärrettävää, että asia häiritsee. 

Vierailija
29/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exä on kutsuttu ja mies ei halua loukata sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme