Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua vaivaa miehen ex...

Vierailija
06.03.2019 |

Ollaan miehen kanssa oltu päälle 2v. yhdessä. Siltikään minua ei ole esitelty muille miehen sukulaiselle, kuin äidille ja yhdelle siskolle. Miehellä on vielä yksi toinenkin sisko, kenen kanssa ei juurikaan ole tekemisissä. On myös todella suuri suku ja viime kesän sukujuhliin meni yksin, kun ei ole kuulemma mitään nähtävää ja ihan p*rseestä kaikki serkut ym. Ok. Kävin katsomassa miehen exän sometiliä ja hänellä on edelleen fb-kavereina näitä miehen sukulaisia ja jopa miehen äiti, joka kommentoi ja tykkäilee.

Juu, asia on täysin ok muuten, mutta miksei minua haluta esitellä suvulle noin!? Miksei minua kutsuttu sukujuhliin? Voiko sukulaiset muka oikeasti olla aivan p*rseestä, jos kumminkin viestitellään ja ollaan jonkun verran tekemisissä, mutta minua vaan ei haluta heille esitellä?

Tuntuu, että exä oli miehelle parempi ja tärkeämpi, kuin minä ja minä olen vaan joku johon nyt tyytyi hetkeksi, muttei halua esitellä suvulle :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta on lyhyt aika olka yhdessä. Ette ilmeisesti ole naimisissa? Kun äidille on esitelty niin se on iso juttu minusta ainakin.

Vierailija
2/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eroa. Elämä on oikeasti liian lyhyt siihen, että on laimeassa suhteessa. Tapaat aivan varmasti miehen, jolle oot just se ykkönen ja joka esittelee sut koko maailmalla. Jos on jo alussa moiset fiilikset niin ei se siitä muutu ja joku päivä kun eroat niin sua kaduttaa ettet tehnyt sitä aiemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä stalkkaat miehen exää?

Vierailija
4/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että miehen suku on ottanut herneet nenään miehesi erosta. Eikä siksi halua esitellä sinua. Mahdollisesti joutuisit kuuntelemaan exän ylistystä ja sinun mollaamista sukulaisilta. Miehesi haluaa säästää sinut mielipahalta.

Vierailija
5/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä voin tuosta suvun paskamaisuudesta kertoa sen verran, että itse olin vielä muutama vuosi sitten ihan ok väleissä (jopa läheisissä) serkkujen kanssa. Nykyisin en ole. Enkä halua miestäni esitellä heille ihan hänen oman hyvinvoinnin takia. Kyllä suku voi olla niin perseestä, ettei halua esitellä eikä viettää itsekään aikaa, paitsi jotkut pakolliset joskus...

Vierailija
6/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muodon vuoksi kutsutaan koko suku paikalle johonkin ylioppilasjuhliin, jotta saadaan hieno yhteiskuva ja todellisuudessa kaikki on täyttä esitystä vaan... Kyllä näitä on!

Vierailija
7/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää, ettet päässyt sukujuhliin. Kahdessa vuodessa pitäisi jo tutustua sukulaisiin laajemminkin, varsinkin jos mies itse on jonkin verran tekemisissä. Älä kuitenkaan tarkkaile exän tekemisiä, vaan selvitä asia miehesi kanssa.

Vierailija
8/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Sen ymmärtäisin, jos sinä et olisi halunnut lähteä miehen sukujuhliin. Mutta se että mies ihan estelee sinua lähtemästä mukaan, tuntuu omituiselta.

Vierailija
9/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän häpeää sukuaan ja pitää heitä oikeasti niin ääliöinä, ettei halua esitellä.

Vierailija
10/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muuta tarvitse olla, kuin paskamainen ero ja yhteiset lapset? Exä on näiden lasten äitinä tietysti tekemisissä myös miehen suvun kanssa ja etenkin jos lapset ovat todella pieniä, tai on erityislapsia, niin itsestäänselvästi se lähivanhempi on juhlissa mukana. 

Etenkin jos mies on heti erosta löytänyt sinut, niin se voi olla aika kova pala exälle ja suku haluaa kenties vain tukea lasten lähivanhempaa? Ei siis automaattisesti tarkoita, etteikö mies välittäisi sinusta, vaan joissain tapauksissa on vaan lapsille parempi hoitaa asia näin.

Vierailija
11/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää että harmittaa ja epäilyttää. Kannattaa varmaan kysyä mieheltä suoraan, jos et sitä ole jo tehnyt. Siis ihan todella keskustella asiasta rauhallisesti.

Ymmärrän harmituksen omakohtaisesta kokemuksesta. Miehen vanhemmat - etenkin äiti - tutustuivat miehen exään ja äiti oli sitä mieltä että nainen oli miehelle juuri se oikea ja vihjaili lastenteostakin. Minuun ei ole vaivautunut tutustumaan vaikka olemme käyneet kylässä ja mies on yrittänyt saada yhteyttä välillemme. Ei väkisin. Kyllähän se harmittaa, koska mieskin uskoo että tulisimme hyvin juttuun mutta tuntuu siltä ettei anoppia kiinnosta edes yrittää antaa tilaisuutta. Mies oli eronnut exästään jo pari vuotta ennen kuin tutustui minuun joten ajasta (tai sen puutteesta) ei ainakaan luulisi johtuvan.

Vierailija
12/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä muuta tarvitse olla, kuin paskamainen ero ja yhteiset lapset? Exä on näiden lasten äitinä tietysti tekemisissä myös miehen suvun kanssa ja etenkin jos lapset ovat todella pieniä, tai on erityislapsia, niin itsestäänselvästi se lähivanhempi on juhlissa mukana. 

Etenkin jos mies on heti erosta löytänyt sinut, niin se voi olla aika kova pala exälle ja suku haluaa kenties vain tukea lasten lähivanhempaa? Ei siis automaattisesti tarkoita, etteikö mies välittäisi sinusta, vaan joissain tapauksissa on vaan lapsille parempi hoitaa asia näin.

Miksi oletat että tapaukseen liittyy lapsia?!

Vierailija
13/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta on lyhyt aika olka yhdessä. Ette ilmeisesti ole naimisissa? Kun äidille on esitelty niin se on iso juttu minusta ainakin.

En ole ap, mutta kyllähän kaksi pitkää vuotta on todella pitkä aika. Minä ainakin olen tullut siinä ajassa jo todella läheiseksi mieheni suvun kanssa, eli olisi ollut ihmeellistä, että minua olisi pidetty jotenkin piilossa se aika.

Vierailija
14/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitte kaikki vois olla aikuisia ja lopettaa turhan taputtelun päälaelle.

Elämä on.

Vierailija
15/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin mieheni suvun jo 6kk:n jälkeen, lähimmät jo 2kk jälkeen. Joten ap, ymmärrän harmituksesi. Puhu miehellesi.

Vierailija
16/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole oikeastaan nimeksikään välejä nykyisiin appivanhempiin. Miehen isään ei syystäkään, narsisti alkoholisti. Äitiä ei vain näytä kiinnostavan tutustua, no toivottavasti joskus vielä. Miehen siskoon kyllä onneksi olen päässyt tutustumaan ja hänen kanssaan tulemme hyvin juttuun.

Harmillisinta tässä on se, että exän äidin kanssa tulimme niin hyvin juttuun kuin voi mutta ex oli itse täysi mulkku ja pettäjä. Onnekkaita ovat ne jotka saavat luotua hyvän suhteen appivanhempiinsa.

Vierailija
17/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no... Itse pidän suurempana asiana sitä, että esitellään vanhemmille ja sisaruksille (jos on hyvät välit). Joku serkun kaiman kummeille esittely on vähän niin ja näin... Minulla ei ole läheisiä välejä serkkuihin ja niitä tulee nähtyä tyyliin jossain hautajaisissa tai häissä silloin tällöin...

Vierailija
18/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttäytyy kavereiden suhteen noin. Tyyliin sanoo että hänet on kutsuttu johonkin juhliin, menee sinne ehkä käymäänkin sitten, myöhemmin joku kaveriporukasta surkuttelee kun minä en taaskaan päässyt?! Niin että minutkin oli kutsuttu vai??

Vierailija
19/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä. Ei se mitä hän vastaa, vaan miten. Onko selitys pohdiskeleva vai hermostuuko silminnähden.

Kuuntelun sijaan katso elekieltä, silmiä, äkkinäisiä liikkeitä..

Vierailija
20/29 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin että harmittaa. Puhu miehelle asiasta ihan suoraan. Jos on tosissaan kanssasi niin kyllä parin vuoden jälkeen jo käydään yhdessä sukua tapaamassa jos suvun kanssa tekemisissä on. Itse olen seurustellut mieheni kanssa 3,5 vuotta ja tapasin miehen äidin jo hyvin alkuvaiheessa. Yritin pitkään tulla juttuun mutta tämä äiti haikailee miehen exän perään, kaveeraa somessa hänen kanssaan jne. Minusta ei ole kiinnostunut millään lailla. Mieheni ei enää kiusallaakaan mene tapaamaan äitiään ilman minua, sillä hän haluaa näyttää että me ollaan nyt yhdessä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä