Millaisia kenkiä Kanarialle?
Tämä on vähän typerä kysymys, mutta millaisia kenkiä kannattaa pakata Kanarille, aikuisille ja lapsille? Tarkoituksena on lähinnä levätä.. Mutta jos kuitenkin haluaa käydä lasten kanssa vaikka iltaisin kävelemässä, tarkeneeko sandaaleilla vai tarvitseeko lämpimämpää?
Kommentit (7)
Jotkut jotka on hyvät jalkaan ja helppo puhdistaa hiekasta. Kaikilla tarkenee, iltaisin vaikka sukan kanssa. Sieltä saa ostaa varvastossuja muutamalla eurolla/pari.
Loka-marraskuun vaihteessa oltiin Teneriffalla, päivät tepasteltiin sandaaleilla ( mulla crocksit, kauhistukaa..) ja illallista varten oli paremmat kengät.
mä olen lähdösssä canarialle 11. pvä ja otan ainoastaan varvastossuja mukaan
mulla oli mukana lenkkarit (juoksen), sirot sandaalit (iltaa varten, kaupungille mentäessä) ja crocsit rannalle. Lapsilla crossit olivat ainoat käytössä olevat, lentokoneeseen lenkkarit.
Miehellä sandaalit koko ajan jalassa. cricsit jäivät matkalanukkuun.
Olimme hiihtolomalla Teneriffalla. Päiväälä lämpöä 20-26, ja illalla noin 20-24 astetta
Olin joulukuussa siellä. Mukana ns.paljasjalkakengät joilla kävelin paljon. Myös varvaatossuja käytin kun menin altaalle. Iltamenoihin sirot sandaalit. Ei muita. Nyt jos menisin ottaisin ehkä nolot crocsit ja jättäisin käytön jälkeen sinne. Ei siellä niin hieno katumuoti ollut.
Kyllä mä ainakin olen tarjennut ihan sandaaleilla (marraskuussa ollut Kanarialla). Jotkut kevyet kävelykengätkin tietysti voi ottaa mukaan, mulla oli sandaalien lisäksi pehmeät nahkaiset ballerinat, hyvät jalkaan.