Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos repeää pahasti synnytyksessä, miten käy seksielämän?

Vierailija
02.03.2013 |

Tuntuuko seksielämä enään miltää jos alapää on joudutte parsimaan kasaan? Olen ymmärtänyt ettei arpikudoksessa ole vältämättä tuntoa? Entä jääkö kasaan parsittu alapää "löysäsksi"? Olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi vastata.  Olen erittäin aktiivinen petipuuhissa ja olisi miltein maailmanoppu jos seksielämä meni pilalle pieleen menneen synnytyksen takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut mitenkään. Minä repesin kunnolla, ja tikkejä tuli paljon. Ainoastaan paraneminen kesti 3kk, mutta ei vaikuttanut mihinkään mitenkään. Mies sanoo kahden lapsen jälkeen, ettei alapääni ole muuttunut mitenkään. Itsekään en huomaa mitään eroa.

Ei se repeäminen mitään vaikuta, enemmän vaikuttaa lantionpohjan lihasten kunnon huonontuminen, mutta niitä voi treenata kuulilla.

Vierailija
2/5 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI vaikuttanut tuntoaistiin eikä muuhunkaan. Ulkonäköön vähäsen, mutta ei onneksi ole haitannut kumpaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan vaikuttanut mihinkään. Kätilö ompeli ekan synnytyksen jälkeen 45min. Tikkejä ei edes laskettu, niin paljon niitä tuli. Ihan luonnollinen repeämä tuli emättimen sisälle. Toisessa synnytyksessä ei tullut mitään vaurioita. Ekasta toipuminen vei toki aikaa, mutta mitään pysyvää ei jäänyt, eikä seksi ole muuttunut miksikään.

Vierailija
4/5 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla synnytyksestä lähes 4 kk eikä seksielämä tule edes mieleen, kun alapää vieläkin kipeä :( Niin pahasti repesin ja silvottiin.

Vierailija
5/5 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin kohtalaisen pahasti ekassa synnytyksessä, mutta ei siitä mitään pysyvää haittaa ole jäänyt. No vähän rumemman näköinen se alapää on kuin ennenn, mutta tuntoaisti ja tiukkuus ihan ennallaan.