Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OIen etä-äiti ja tytölläni alkoi menkat ekaa kertaa mun luona

Vierailija
02.03.2013 |

Ostettiin siteet ja juteltiin, mutta pitäiskö mun kertoa isälle vai antaa lapsen itse kertoa jos haluaa? Kysyin tuota tytöltä, mutta meni niin noloksi että lähti ovet paukkuen paikalta. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anybody?

Vierailija
2/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 19:33"]

Ostettiin siteet ja juteltiin, mutta pitäiskö mun kertoa isälle vai antaa lapsen itse kertoa jos haluaa? Kysyin tuota tytöltä, mutta meni niin noloksi että lähti ovet paukkuen paikalta. 

[/quote]

Mun mielestä sä voit kertoa sille isälle. Isän ei kuitenkaan tarvii kertoa tytölle, että tietää, jospa vaikka tyttö kuitenkin jossain vaiheessa kertoo itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen tyttö on? Kai sun pitää kertoa jo ihan siksikin et isä ymmärtää jatkossa ostaa siteitä yms.

Vierailija
4/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstari ja totea lopuksi miehelle, että asia voi tytölle olla arka ja nolo, joten turha sitä tivailla ja antaa tytön kertoa, jos haluaa. Vessan kaappiin voisi kuitenkin ostaa valmiiksi siteitä ja tässä voisit vähän vinkata exälle, minkälaisia. Näin isän ja tyttären ei ole pakko käydä keskustelua tässä vaiheessa, jos tyttö sitä kovasti nolostelee.

Vierailija
5/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot isälle, kerro myös kertoneesi tytölle menkoista. Ettei sit isä vahingoskaan ala niistä tytölle kertomaan. Voisit myös isälle kertoa millaisia siteitä kannataa ostaa

Vierailija
6/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mielelläni kertois exälle luottamuksella, koska ennenkin on mennyt kertomaan sitten lapsille, vaikka olen nimenomaan sanonut että ei kertoisi joitain meidän välisiä keskusteluja. Mä pistän tytölle nyt muutaman paketin siteitä mukaan ensihätään, mutta en tosiaan tiedä että miten mä toimisin ton asian kanssa kun en voi luottaa exään ettei menis sit kertomaan tytölle, että mä olen juorunnut. Tyttö on 12-v. 

Ehkä mä koitanvielä jutskata tytön kanssa asiasta. Eilen ne vissiin alkoi ja tyttö oli aika myrtsinä, eli ei ehkä ollut kauheen hyvä päivä ruveta keskustelemaan :)

ap *kiittää*

Vierailija
7/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi menkat aikanaan isän luona, joka oli kertonut äidilleni (heillä siis yhteishuoltajuus). Äidin luo tullessani äiti ovella jo ohimennen "onnitteli naiseksi tulemisesta", kertoi että isä oli jo kertonut ja että mistä siteitä löytyy. Tuntuihan se silloin nololta, mutta musta ihan hyvin hoidettu. ei siitä ainakaan traumoja jäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan