Mä olen ainakin kaksi päivää vielä kihloissa. Mitä sitten tapahtuu,
en tiedä. Mulla on huono omatunto ja haluaisin tehdä oikein, mutta en tiedä, mikä on oikein. En ole ehtinyt edes miettiä, koska työ on vienyt ajan. Mistä mä tiedän, miten kuuluu tehdä? Niin, että se on oikein kaikille.
Kommentit (139)
Lupasit kertoa mitä sen ystävän kanssa tapahtui kun tuli mutkia matkaan! Yksityiskohtia kiitos :)
Ei se tunnustaminenkaan välttämättä ole oikein. Olen tänään miettinyt, haluanko mä tietää, jos kihlattuni on tehnyt jotain. En halua. Mutta ei valehteleminenkaan ole oikein. Mä en tiedä!
Me oltiin isommalla porukalla syömässä ja tanssimassa. Käytiin sen jälkeen nopeasti baarissa, minä ja ystäväni jäätiin viimeisiksi. Hänen piti saattaa mut taksille, mutta hän pyysi mua poikkeamaan vielä luonaan, kun ei ollut kauhean myöhä. Ja niin mä poikkesin.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 08:46"]
en tiedä. Mulla on huono omatunto ja haluaisin tehdä oikein, mutta en tiedä, mikä on oikein. En ole ehtinyt edes miettiä, koska työ on vienyt ajan. Mistä mä tiedän, miten kuuluu tehdä? Niin, että se on oikein kaikille.
[/quote]
Plaa plaa plaa plaa....
Kerrot vaan kihlatullesi että et ollutkan luottamuksen arvoinen, ja sitten voit vedota siihen että nyt olette sitten tasoissa, ja loppujen lopuksi päätät asian niin että hän on se jonka kuuluisi tuntea syyllisyyttä koska ei päässyt luoksesi, eli toisin sanoen hän suorastaan ajoi sinut toisen miehen syliin kosk eihän murut harrasta itsetyydystä, ja hän saa onnellinen siitä että edes haluat vielä naimisiin hänen kanssaan kun hän on semmonen petturi ettei huolehdi sinusta ja tarpeistai 24/7.
Eli harrastit seksiä sen ystävän kanssa?
Eikö sun faija neuvonut sua tässä asiassa?
En ajattele niin. Tilanne oli hallitsematon, mutta kyllä vastuu on mulla. Ei mun olisi pitänyt enää käydä siellä. Ei se ole kenenkään muun syy, paitsi sen miehen.
ap
(Mitä tälle palstalle on tapahtunut?)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 08:46"]
[/quote]
Plaa plaa plaa plaa....
Kerrot vaan kihlatullesi että et ollutkan luottamuksen arvoinen, ja sitten voit vedota siihen että nyt olette sitten tasoissa, ja loppujen lopuksi päätät asian niin että hän on se jonka kuuluisi tuntea syyllisyyttä koska ei päässyt luoksesi, eli toisin sanoen hän suorastaan ajoi sinut toisen miehen syliin kosk eihän murut harrasta itsetyydystä, ja hän saa onnellinen siitä että edes haluat vielä naimisiin hänen kanssaan kun hän on semmonen petturi ettei huolehdi sinusta ja tarpeistai 24/7.
[/quote]
Kyllä se on ihan sinun oma syysi.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 09:31"]
[/quote]
En mä siinä yksin ollut, enkä aloitteentekijä. En ajatellut yhtään mitään siinä vaiheessa. Mä lähdin mukaan siihen ja siihen mä olen syyllinen. Mutta tietysti siitä, mitä minä teen, minä olen vastuussa.
ap
Siis anteeksi, höyläsitkö sä sitä jo kahdesti vai vaan sen kerran?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 09:37"]
[/quote]
En mä siinä yksin ollut, enkä aloitteentekijä. En ajatellut yhtään mitään siinä vaiheessa. Mä lähdin mukaan siihen ja siihen mä olen syyllinen. Mutta tietysti siitä, mitä minä teen, minä olen vastuussa.
ap
[/quote]
Joo, mutta suoraselkäinen ihminen osaa sanoa sille aloitteen tekijälle ei. Et voi kyllä yhtään syyttää sitä toista, sä olisit voinut pitää virsikirjan kannet kiinni.
Sinä ja vain sinä petit kihlattuasi. Toisella miehellä ei ole mitään velvollisuutta miehellesi, vain omalle kihlatulleen, mikä ei tähän liity. Eli vain sinä olet vastuussa kihlattusi luottamuksen pettämisestä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 09:38"]
[/quote]
Miten niin kahdesti? En!
ap
[/quote]
ap
[/quote]
Okeeeei, eli pettäminen on ihan hyvöksyttyä kun ei ole itse aloitteentekijä?
Syyllinen on silloin se joka ei tajunnut olla ehdottamatta seksiä?
EIkä voi sitten enää syyttää sitä pientä tyttöraukkaa joka ei ole oppinut että voi sanoa ei, ja lähteä kotiin?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 09:40"]
Sinä ja vain sinä petit kihlattuasi. Toisella miehellä ei ole mitään velvollisuutta miehellesi, vain omalle kihlatulleen, mikä ei tähän liity. Eli vain sinä olet vastuussa kihlattusi luottamuksen pettämisestä.
[/quote]
Tiedän sen. Tapahtumasta on kuitenkin vastuussa kaksi ihmistä. Minusta olisi kuitenkin vieläkin pahempi, jos olisin itse ollut aloitteellinen, omissa silmissäni.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 09:38"]
[/quote]
Miten niin kahdesti? En!
ap
[/quote]
Jotenkin tuosta jostain sanamuodosta tuli sellainen vaikutelma, että olisit käynyt pesillä jo kahdesti.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 09:43"]
[/quote]
ap
[/quote]
EIkä voi sitten enää syyttää sitä pientä tyttöraukkaa joka ei ole oppinut että voi sanoa ei, ja lähteä kotiin?
[/quote]
Niinhän mä en sanonut vaan selitin tilannetta.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 09:43"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Niinhän mä en sanonut vaan selitin tilannetta.
ap
[/quote]
Ja selityksethän eivät kesken lopu kun on kyse sinusta, kun pitää viimeiseen asti yrittää kaunistella asioita jotta sinun pumpulikuvasi itsestäsi ei hajoa.
Ootko Muru koskaan ollut tytön kanssa sillai?
Tunnustat pettämisen Muru. Simple.