Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku v.2019 uskoo, että kainalo- ja häpykarvat lisäävät hajuja ja huonontavat hygieniaa?

Vierailija
06.03.2019 |

Ja tämä nimenomaan naisten kohdalla. Karvoitus kainaloissa ja haarojen välissä on "ihan ällöä ja likaista", mutta miesten kohdalla naiset eivät koe sitä ongelmaksi?
Mitä ajattelette naisesta joka ei sheivaa edes kainaloitaan ja on sitä mieltä, että paremmin pysyy kuivana ja hiet poissa kun on karvat?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaksi viikkoa sheivaamatta ja ne karvat todellakin alkoi haista. Miehenkin pitää muuteb olla posliini, jos mun kanssa tahtoo sänkyyn.

N28

Vierailija
2/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini on tullut jäädäkseen.

Satiaisetkin ovat tämän trendin myötä kuolemassa sukupuuttoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä koen miestenkin kohdalla "ongelmaksi". Ei omalla miehellä ole kainaloissa tai alapäässä karvoja.

Vierailija
4/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koe ongelmaksi kummankaan sukupuolen karvoja, koska suihkut on keksitty.

Vierailija
5/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat poistan, koska todellakin lisäävät hienhajua. Tuhero saa olla luonnontilassa.

Vierailija
6/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama muiden karvat. Tai oikeastaan musta olisi kiva, jos ihmiset (lähinnä naiset) rohkenisivat useammin antaa luonnollisten karvojensa rehottaa vapaammin.

Mutta omalla kohdallani olen ihan selkeästi huomannut, että kainalot alkaa nopeammin haista epämiellyttävältä, kun karvat on pitkät. Muita ihokarvoja sheivailen enemmän esteettisistä syistä ja sos. paineesta, mutta kainaloita sheivaisin (tai trimmaisin) varmaan vaikka olisin ainoa ihminen maailmassa.

Vierailija
7/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliini on tullut jäädäkseen.

Satiaisetkin ovat tämän trendin myötä kuolemassa sukupuuttoon.

Trendi vuodelta ~1991.

Karvaisuus ja luomu ylipäätään on ollut nouseva jo vuosia. Vain suomen palstamamma elää siinä luulossa, että naisen muokkaaminen on kaunista ja pakollista.

Vierailija
8/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalokarvat poistan, koska todellakin lisäävät hienhajua. Tuhero saa olla luonnontilassa.

Kumma juttu, että miesten hajuista ei kirjoitella ja kauhistella laajemmin vaikka noin 98% miehistä on kainalokarvat.

Tässä karvat / luomu -kuviossa tuntuu olevan ilmoilla sellainen henki, että naiset lyttäävät itseään nyrkin ja hellan väliin. "emme naiset ole kauniita ja hyväntuoksuisia luomuna!"

Vierailija
9/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, että miesten hajuista ei kirjoitella ja kauhistella laajemmin vaikka noin 98% miehistä on kainalokarvat.

Tässä karvat / luomu -kuviossa tuntuu olevan ilmoilla sellainen henki, että naiset lyttäävät itseään nyrkin ja hellan väliin. "emme naiset ole kauniita ja hyväntuoksuisia luomuna!"

Miehet ei varmaan ajattele ja juttele yhtä typeristä asioista kuin naiset. Kyllä oma mieheni on sanonut että ei haise läheskään niin paljoa kun on posliini, mutta ei hänelle tulisi mieleen asiasta tehdä ketjua keskustelupalstalle :D

Vierailija
10/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo, miksi ei uskoisi?

Vierailija
11/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tietysti kuvitella, että karvat nimenomaan luovat ilmalle enemmän teitä liikkua. Onhan metsässäkin raikkaampi ilma kuin aavikolla.

Vierailija
12/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät ihmiset! Eikö kenellekään tule mieleen, että mistähän koko karvanpoistobuumi on lähtöisin? No olisikohan kemikaali/meikkifirmoilta aikanaan USAssa, kun täytyi myynnin lisäämiseksi keksiä uusi tuoteryhmä, "jota ilman ei voi olla". SItten markkinoitiin kovasti, kuinka rumia kainalo- ja säärikarvat on ja kohta koko kansakunta alkoi niitä hävetä. Sitten myöhemmin tuli tämä häpykarvanpoistovillitys.  Miljooniahan ne firmat tienaa näillä täysin joutavilla tuotteillaan, joten kai niiden täytyy koettaa pitää yllä sellaista trendiä, että karvoitus on hankalaa, haisevaa ja kamalan näköistä.

Vierailija
13/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan usko. Tai en minä ainakaan. Silti tykkään ajella kainalo-, sääri- ja häpykarvat. Koska kainalo- ja säärikarvat on rumat mielestäni ja hapykarvoissa minua ällöttää ajatella, kuinka kaikki valkovuoto ja menkkavuoto tarttuu karvoihin ja jää niihin. Jatkuva peseminenkään kun ei ole hyväksi alapään bakteeritasapainolle. En siltikään väitä olevani hygieenisempi kuin ne, jolta häpykarvat löytyy.

Vierailija
14/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen epähygieenisyys johtuu siitä, että ne luovat bakteereille otolliset olosuhteet pesiytyä.

Vierailija
15/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama muiden karvat. Tai oikeastaan musta olisi kiva, jos ihmiset (lähinnä naiset) rohkenisivat useammin antaa luonnollisten karvojensa rehottaa vapaammin.

Mutta omalla kohdallani olen ihan selkeästi huomannut, että kainalot alkaa nopeammin haista epämiellyttävältä, kun karvat on pitkät. Muita ihokarvoja sheivailen enemmän esteettisistä syistä ja sos. paineesta, mutta kainaloita sheivaisin (tai trimmaisin) varmaan vaikka olisin ainoa ihminen maailmassa.

Kainalokarvat ovat hieman toinen juttu, mutta miehen alapää ei eritä kuona-aineita samalla tavalla kuin naisen.

Vierailija
16/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan kainalokarvat, koska kyllä mulla ainakin kainalot haisee herkemmin, jos siellä sitä karvoitusta on.

Vierailija
17/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on karvattomuuden riemusanoma saatu myytyä. Siis eikö ihmiset oikeasti osaa peseytyä, karvoilla tai ilman, tänä herran vuonna 2012? Kun on suihku ja saippuaa, ei siinä ole mitään merkitystä onko niitä karvoja tai ei. En kyllä ensimmäisenä hygienialla, täillä ja satiaisilla tuota karvattomuutta näinä aikoina perustelisi. Esteettiset syyt vielä jotenkin ymmärrän, vaikka en itse niitä allekirjoitakaan.

Vierailija
18/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen päivän muhinut puska vaan haisee pahemmalta kuin trimmattu/posliini. Niin naisilla kuin miehillä. Karvoilla on silti tehtävänsä ja kauneus on katsojan silmässä.

Onneksi me molemmat silti pidetään karvat sillä mallilla, että naamaa voi vaikka hieroa toisen alapäähän ilman että ällöttää.

Vierailija
19/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehethän haisee useammin pahalta, elleivät peseydy paljon ja käytä suurta määrää tuotteita peittämään hienhajua.

Vierailija
20/54 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla alkaa alapää (tai ne karvat) haista ihan rehelliselle hielle esim. kesäkuumalla, jos oon luomuna. Kainaloissa mulla on niin vähäisesti karvoja, että ne voisin halutessani pitää luonnontilassa, mutta ulonäkösyistä sheivaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi