Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on hulluuntunut Justin Bieberistä

Vierailija
02.03.2013 |

Minun 11v. tyttäreni on suuri Justin Bieber fani. Saimme liput konserttiin huhtikuussa,olimme heti aamulla jonottamassa netissä. En tiedä mitä tehdä,hän ei kohta edes syö! Onko tämä Bieber-mania..Onko jonkun muun tytär/poika suuri Bieber fani. EN jaksa tätä enään,mieheni jätti minut ja lapseni kun tyttäreni oli 3,en tiedä johtuuko tämä siitä tai jotain. Mutta Justin Bieber vaikuttaa hyvältä pojalta.KERTOKAA MINULLE??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 19:14"]

Minun 11v. tyttäreni on suuri Justin Bieber fani. Saimme liput konserttiin huhtikuussa,olimme heti aamulla jonottamassa netissä. En tiedä mitä tehdä,hän ei kohta edes syö! Onko tämä Bieber-mania..Onko jonkun muun tytär/poika suuri Bieber fani. EN jaksa tätä enään,mieheni jätti minut ja lapseni kun tyttäreni oli 3,en tiedä johtuuko tämä siitä tai jotain. Mutta Justin Bieber vaikuttaa hyvältä pojalta.KERTOKAA MINULLE??

olen koken[/quote] Moi, olen kokenut tuon jutun kun syönti epäonnistui pojallani. Hän tukehui kun lauloi Boyfriediä ruoka suussa, siitä asti olen surenut kun silmäni tulehtuivat suolan määrästä... :( Hak hak apina hakkaa. Anteeksi, aivastus, Ätsiu. Hakika on poikani nimi joka räplää poikaa joka on ystävä :( 754

Vierailija
2/3 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluksihan siitä Piiperryksestä tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosiis Bieber on ihan sairaan hyvä laulaja sekä todella komea, niin ei mikään ihme jos joku fanittaa häntä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme