Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kone käy kuumempana tällä kuin entisellä palstalla

Vierailija
13.02.2013 |

ja tuuletin pörrää vähän väliä. Missä vika?

testi

testi

testi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika hidas kone jos tämmöisen tavallisen foorumin syöminen rasittaa prosessoria merkittävästi. Asiaa voi seurata myös Windowsissa tehtävienhallinnasta (jonka saa esiin vaikka Alt, Control, Delete yhdistelmällä ja sitten valitsemalla Tehtävienhallinta) Suorituskyky-välilehdeltä. Siellä näkyy suoritinkäyttö. Mulla ainakin on käyttö hyvin vähäistä tällä foorumilla kuten muillakin keskustelufoorumeilla...

Yleensä hitaus tämmöisissä johtuu siitä että esim. mainosten lataaminen eri servereiltä kestää verkon yli kauan, ei koneen hitaudesta, mutta silloin ei pitäisi kyllä tuulettimen huutaa ja koneen käydä kuumana jos siitä on kyse että kone odottelee lataamisia.

Vierailija
2/9 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 08:28"]

testi

testi

testi

[/quote]

Pölyä koneen sisällä, imuroi se tai vie huoltoon ennen kuin hajoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kone jäänyt jumittamaan tän uuden palstan myötä. Vaikka mitään muuta ei olisi auki kuin tämä sivu niin jumissa on. Joo, ei mulla nyt mikään uusi kone ole mutta sujuvasti sen kanssa ollaan pärjätty jopa pelisivuilla.

Omituista.

Vierailija
4/9 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 08:31"]

Taitaa olla aika hidas kone jos tämmöisen tavallisen foorumin syöminen rasittaa prosessoria merkittävästi. Asiaa voi seurata myös Windowsissa tehtävienhallinnasta (jonka saa esiin vaikka Alt, Control, Delete yhdistelmällä ja sitten valitsemalla Tehtävienhallinta) Suorituskyky-välilehdeltä. Siellä näkyy suoritinkäyttö. Mulla ainakin on käyttö hyvin vähäistä tällä foorumilla kuten muillakin keskustelufoorumeilla...

Yleensä hitaus tämmöisissä johtuu siitä että esim. mainosten lataaminen eri servereiltä kestää verkon yli kauan, ei koneen hitaudesta, mutta silloin ei pitäisi kyllä tuulettimen huutaa ja koneen käydä kuumana jos siitä on kyse että kone odottelee lataamisia.

[/quote]

kyllä tämän pitäisi olla ihan bueno prosessori. Juuri ostin kaupasta ja maksoin paljon.

Vierailija
5/9 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 08:28"]

testi

testi

testi

[/quote]

Pölyä koneen sisällä, imuroi se tai vie huoltoon ennen kuin hajoaa.

[/quote]

ei ole pölyä.

Vierailija
6/9 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kone jäänyt jumittamaan tän uuden palstan myötä. Vaikka mitään muuta ei olisi auki kuin tämä sivu niin jumissa on. Joo, ei mulla nyt mikään uusi kone ole mutta sujuvasti sen kanssa ollaan pärjätty jopa pelisivuilla.

Omituista.

[/quote]

Käytäthän Google Chromea (tai Firefoxia, joka tosin ei aivan yhtä nopea ole)? Nykyinen Internet Explorer on nimittäin valitettavasti ihan susi tekele, joka jumittaa koko koneen usein jos jokin webbisivun elementti kestää vaikka vähän kauemmin ladata. Chrome sen sijaan odotaa ilman että tukkisi muuta koneen toimintaa.

Chromen käyttäjänä voi myös Kehittäjän työkalujen avulla seurata mikä kestää jos sivu on hidas latautumaan. Sieltä näkee Network-osiosta ihan että mitä milloinkin ladataan, mistä, ja kauanko kestää. Itselläni tämä sivusto nyt tökkii vähemmän kuin aiemmin, koska ei ole niin jumittavan hitaita mainostenlatauksia, mutta Kehittäjän työkalujen seurannan mukaan siihen mainosten lataukseen nytkin se aika kuluu - ja itselläni on 100 megan nettiyhteys, hitaammalla voi kestää kauemman.

Vierailija
7/9 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 08:37"]

Omituista.

[/quote]

Käytäthän Google Chromea (tai Firefoxia, joka tosin ei aivan yhtä nopea ole)? Nykyinen Internet Explorer on nimittäin valitettavasti ihan susi tekele, joka jumittaa koko koneen usein jos jokin webbisivun elementti kestää vaikka vähän kauemmin ladata. Chrome sen sijaan odotaa ilman että tukkisi muuta koneen toimintaa.

Chromen käyttäjänä voi myös Kehittäjän työkalujen avulla seurata mikä kestää jos sivu on hidas latautumaan. Sieltä näkee Network-osiosta ihan että mitä milloinkin ladataan, mistä, ja kauanko kestää. Itselläni tämä sivusto nyt tökkii vähemmän kuin aiemmin, koska ei ole niin jumittavan hitaita mainostenlatauksia, mutta Kehittäjän työkalujen seurannan mukaan siihen mainosten lataukseen nytkin se aika kuluu - ja itselläni on 100 megan nettiyhteys, hitaammalla voi kestää kauemman.

[/quote]

Exploreria käytän, koska muista en tykkää

Vierailija
8/9 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 08:37"]

Omituista.

[/quote]

[/quote]

Nyt on Chrome käytössä, koska Mozillan kanssa ei tule tekstikenttää näkyviin (oli ad pois tai ei). IE:stä on sen verran huonoja kokemuksia (aina kaatuilemassa), että sitä ei viitsi edes kokeilla.

Miten hyvin Operan kanssa tämä palsta toimii? 

Vierailija
9/9 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 08:43"]

Nyt on Chrome käytössä, koska Mozillan kanssa ei tule tekstikenttää näkyviin (oli ad pois tai ei). IE:stä on sen verran huonoja kokemuksia (aina kaatuilemassa), että sitä ei viitsi edes kokeilla. 

[/quote]

Pitäisi toimia Mozillankin kanssa, jos siitä tyhjentää välimuistin ja sen jälkeen lataa sivun uusiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän