Suvaitsevainen gyne Tampereella?
Osaako joku suositella Tampereella gyneä, joka osaa suhtautua asiallisesti potilaan vähän "vinompaan" seksuaalisuuteen? Käynti ei sinänsä liity mitenkään siihen, mutta olisi helpompaa, jos ei tarvitse miettiä mitä voi sanoa ääneen lääkärille ja mitä ei, ja mitä hän ajattelee.
Kommentit (24)
Näistä vastauksista käy hyvin ilmi, miksi haluan valikoida tarkkaan kenelle haluan mainita asiasta mitään. Koskien myös gynekologeja, kun puhutaan itselleni tärkeästä ja herkästä elämänalueesta.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 11:00"]
Toivon sydämestäni, ettei ap tulisi raskaaksi enää ikinä. Voi sitten rauhassa tunkea pilluunsa vaikka moottorisahoja ja ola ukkonsa hakattavansa samalla kun nussitaan perseeseen.
[/quote]
Itse kyllä mielummin toivoisin lapsia ap:lle kuin oheisen tekstin kirjoittalle. Mutta eikös se yleensä menekin niin että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...
Johanna on hyvä lääkäri ja varmasti ymmärtää ja osaa keskustella asiasta. En ole koskaan hänen gynekologisia palveluitaan käyttänyt mutta olen ollut hänen oppilaanansa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 11:32"]
Johanna on hyvä lääkäri ja varmasti ymmärtää ja osaa keskustella asiasta. En ole koskaan hänen gynekologisia palveluitaan käyttänyt mutta olen ollut hänen oppilaanansa.
[/quote]
Kiitos viestistäsi. Tällaisen kuvan sain hänen tv-esiintymisensä ja Hesarin artikkelin perusteella.
t. ap
Voi järkytys näitä vastauksia! Jos ap haluaa keskustella asiantuntijan kanssa näistä jutuista, niin eikö se - ja hänen muukin ulosantinsa tässä ketjussa - osoita, että hän on vastuullinen ja järkevä ihminen.
Mä toivon todella, että te olette provoja!