Lopetanko suhteen?
Olemme 40+ mies ja nainen. Molemmilla lapsia emmekä asu yhdessä. Kun tapaamme vietämme aikaa sängyssä hyvin paljon. Kuitenkin jokainen kerta tuon jälkeen mies ei ota yhteyttä pariin päivään ellen itse ota yhteyttä häneen. Ellen minäkään ota niin hän ottaa muutaman päivän kuluttua. Kertooko tämä tunnekylmyydestä?
Kommentit (12)
Jos aidosti pidät miehestä, niin en lopettaisi. Jotkut eivät vaan halua olla joka päivä yhteydessä.
Niin. Mitä sinä haluat?
Puhu sille.
Mitä sinä haluat. Toimi sen mukaan.
Olen samaa mieltä kuin aiempi vastaaja...pimppi kelpaa.
Jos on oikeesti kiinnostunut, niin muukin kiinnostaa.
Näin ajattelen.
Mutta, kuten sanottu...mitä sinä haluat?
Kulli ainakin kelpaa. Entä kiinnostaako muu? Kuinka paljon. Mitä sinä haluat?
Haluatko olla viejä vai vietävä? Vai haluatko tasavertaista?
Toissa tapauksessa aikakin olet viejä...ei kuulosta mies sellaiselta.
Mulla on muuten vastaava elämäntilanne, paitsi että viestejä lähetetään joka päivä ja erittäin kaipaavia jne. Jos en saisi viestejä, olisi varmaan sellainen fiilis, että olen vaan seksikumppani.
Eikös se ole hyvä, että saa seksiä eikä tarvi sitoutua. Lasten kannalta tuo on varmaan paras.
Olen mies ja seurustelen ihanan naisen kanssa. Vajaat 2kk oltu yhdessä. Jos toinen ei lähettäisi viestiä koko päivänä olisi se todella outoa. Itse tykkään viestitellä ja jos ei muutamaan päivään nähty niin kyllä kirjoitan että on ikävä.
Vatkaa ne miehet katkarapuaan vessapaperiinkin niin miksei sitten johonkin naiseenkin...
Jos et halua suhdetta, joka perustuu pelkkään seksiin lopetat.
Pimppi kelpaa, ei mikään muu.