Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä myy kirpparilla?

Vierailija
18.05.2006 |

Millainen tavara käy parhaiten kaupaksi kirppiksillä? Meillä on pöytä varattuna viikon päästä lauantaina ja tässä nyt pähkäillään, että mitä kaikkea sinne kannattaa roudata myytäväksi? Vaatteita, astioita, kirjoja, kenkiä? Aikuisten/lasten tavaraa? Mikä menee?

Onko muita vinkkejä kokeneemmilta myyjiltä? Käytännön neuvoja ja niksejä otetaan vastaan!

Kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI rikkinäiset ja likaiset!

nätisti esille, ei liikaa kamaa pöytään.

HALVAT hinnat niin pääsee eroon.

Vierailija
2/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eiköhän kauppa käy. ja laita muutama lappunen mainostamaan tuotteutasi... siihen pöydän nurkkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumma kyllä mulla meni kaupaksi kaikenmaailman kipot ja kupit, kynttiläkipot yms.

Vierailija
4/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hinnat pitää olla todella edulliset.

Vierailija
5/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet pesen ja silitän ennen myyntiä, hinta kohtuullinen.

Vierailija
6/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on nuo käyneet kaupaksi parhaiten. eniten yllättynyt olin tosiaan siitä, miten hyvin kaikki erilainen krääsä meni! siis tyyliin etelänmatkatuliaiset ja muut mauttomat pikkuesineet jne. vietiin melkein käsistä. myin toki edullisesti mutten itse ostaisi sellaisia, en vaikka ilmaiseksi saisin.

astiat kävi myös hyvin kaupaksi. minulla oli ihan tavallisia astioita ja sitten joukossa myös jotakin vanhaa arabiaakin joka tietty vietiin käsistä (tietoisesti myin kirpparilla pois). moni tuli ihan kyselemäänkin että löytyykö jotain tiettyä kun huomasi minulla olevan astioita.

aikuisten vaatteet eivät menneet kaupaksi ollenkaan lukuunottamatta äitiysvaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä