Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asmr kuorsauksesta!

Vierailija
05.03.2019 |

Kuuntelen miehen kuorsausta ja korinaa tossa ja niin ärsytti, tökin hereillekin pari kertaa ja huokailin isoon ääneen että heräis.
Ärsytti niin paljon toi kuorsaus että tuli asmr reaktio ja nyt toivon ettei lopeta ollekaan ja voin nukahtaa siihen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuorsaaja ja muistan kun intissä tupakaverit ekoina aamuina valittivat kuorsaamisestani. Myöhemmin kun porukka hajosi kuka mihinkin koulutushaaraan niin pari tupakaveria sanoi tavatessamme että alkuun oli vaikeaa nukkua kun en ollut tuvassa kuorsaamassa. Kuulemma olivat niin tottuneet siihen että tuvassa kuuluu öisin se tasainen kuorsaus.

Vierailija
2/2 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuorsaa. Lisämausteena uniapneaan kuuluvat hengityskatkokset. Leikkausta lukuunottamatta kaikki keinot kokeiltu, myös ylipainehoito erilaisilla maskeilla ja laitteilla.

Jos sen saa jollain konstilla nukkumaan kyljellään koko yön, homma on periaatteessa ok, kuuluu vaan se kuorsaus. Selälleen kääntyessä tulee kuvioon mukaan hengityskatkokset, ja niihin mä herään. En siis sätkimiseen tai siihen korahteluun kun alkaa taas hengittää, vaan siihen hiljaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi