Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutun 28v poika lähti joitakin viikkoja sitten Englantiin tarkoituksenaan jäädä sinne pysyvästi

Vierailija
05.03.2019 |

Luulin, että hänellä on siellä työpaikka, mutta tänään kirjoitti fb-seinälleen, miten on kokonaisen vuorokauden ajan täytellyt työhakemuksia ja kiertänyt ovelta ovelle kysymässä töitä.

Tämä kyseinen mies on jotenkin todella persoonallinen, todennäköisesti Asperger-tapaus, ei minkäänlaista peruskoulun jälkeistä koulutusta tai työkokemusta Suomessa tai missään. On tähän Englantiin lähtöön saakka elänyt isänsä holhottavana.

Voiko tämä kyseinen mies noilla eväillä löytää töitä ja saada asiansa kuntoon uudessa maassa? Vähän epäilen, että tämä ei tule päättymään hyvin, vaan poika palaa vielä maitojunalla koti-Suomeen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä epäilen, että ei hän ainakaan maitojunalla tule takaisin.

Eurostarilla Brysseliin ja sieltä sitten maitojunilla loppumatka. Ikävä vaan että jos junalla aikoo niin joutuu kiertäään Moskovan kautta.

Tämä oli hyvä :D

Aloittajan kaltaiset ihmiset ovat pääsyy siihen, miksi itsekin harkitsen välillä Suomesta poismuuttoa. Täällä on ihan liikaa tuollaisia kyylääjiä, jotka silmät kiiluen odottavat, että toinen mokaa. Toisaalta sekään ei ole hyvä, jos ei ole töissä eikä ole "tuottava" kansalainen. Varsinkin vanhemmassa polvessa on paljon henkisesti näivettyneitä ihmisiä, joilla ei äly riitä muuhun kuin toisten pilkkaamiseen ja tuomitsemiseen.

No sinä teet itse just tuota ja irvihymiönkin voisi jättää joskus pois.

Vierailija
22/22 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä epäilen, että ei hän ainakaan maitojunalla tule takaisin.

Eurostarilla Brysseliin ja sieltä sitten maitojunilla loppumatka. Ikävä vaan että jos junalla aikoo niin joutuu kiertäään Moskovan kautta.

Tämä oli hyvä :D

Aloittajan kaltaiset ihmiset ovat pääsyy siihen, miksi itsekin harkitsen välillä Suomesta poismuuttoa. Täällä on ihan liikaa tuollaisia kyylääjiä, jotka silmät kiiluen odottavat, että toinen mokaa. Toisaalta sekään ei ole hyvä, jos ei ole töissä eikä ole "tuottava" kansalainen. Varsinkin vanhemmassa polvessa on paljon henkisesti näivettyneitä ihmisiä, joilla ei äly riitä muuhun kuin toisten pilkkaamiseen ja tuomitsemiseen.

Niinpä, toi on just niin kuvottavaa, että mammat täällä oikein toivovat, että joku, joka yrittää tehdä jotain, mokaa. Onko ap kateellinen, kun ei itse ole lähtenyt ulkomaille?  Vai mikä tämän aloituksen tarkoitus oli?

Jos se on vielä joku sun tuttu, luulisi, että toivoisit hänelle hyvää. Nyt olet vain täällä pyytämässä sympatiaa ja sitä, että kaikki tulisivat haukkumaan tätä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla