Paljonko käytät omiin vaatteisiisi rahaa? Paljonko rahaa vaatii siisti, keskihintainen pukeutuminen?
Millä rahalla pystyy pukeutumaan siisteihin ja hyvännäköisiin vaatteisiin? Laatukin olisi plussaa, mutta saako sitä enää tavallisen työssäkäyvän, keskituloisen ihmisen palkalla? Edes jonkinlaista laatua eli vaatteita, jotka pysyisisivät kuosissaan vähintään puoli vuotta, mielellään paljon pidempäänkin. Etenkin neuleet tuntuvat nyppääntyvän ennätysajassa. Laskeskelin, että olen käyttänyt viimeisen parin vuoden aikana vaatteisiin vain 20 e kuussa, ikävä kyllä se alkaa jo näkymään ja haluaisin hankkia uusia käyttövaatteita töitä ja vapaa-aikaa varten.
Kommentit (2)
Itse en käytä ollenkaan rahaa vaatteisiin. Vaimo ostaa aina tuhansilla euroilla vaatteita minulle. En edes kerkeä pitämään kaikkia. Hän tykkää pukea minua kuin mallia.
Ostan yleensä pari kertaa vuodessa vähän isommalla rahalla vaatteita, ehkä yhteensä yhdet hyvät housut, 1-2 hametta, neule ja pari paitaa, toppeja, 0-1 takki ja 2-3 kengät. Osan ostan käytettynä kun satun löytämään. Ehkä joku 800€. Rahaa menee ehkä 150e sukkahousuihin ja hanskoihin, päähineisiin jne. Ja satku alusvaatteisiin. Eli tonnilla vuodessa saa aika ok garderobin, kun muistaa kiertää rättikaupat ja iskee aleaikaan. Neuleet on kyllä pahimpia, niihin saisi uppoamaan.