Game Of Thrones kausi 8 OFFICIAL
Joko näitte uuden trailerin 8 kaudesta? Mitä ajatuksia trailerista? Toivoisin keskustelua täällä uudesta kaudesta ja kertokaa teidän teorioita mitä voisi tapahtua viimeisellä kaudella!
Kommentit (3140)
Vierailija kirjoitti:
Olin tosi pettynyt. Jaksojen piti olla elokuvan mittaisia mutta avausjakso osoittautui vain reilun kolmen vartin mittaiseksi.
Cersei onnistui, samoin Bran, muuten oli kyllä aika huttua. Lopun umberin poikakin oli lähinnä huvittava, mikä lie tarkoitus.
Ja littlefinger loistaa poissaolollaan.
Mitä meinaat tuolla, että loistaa poissaolollaan? Vastahan se viime kauden lopuksi teloitettiin.
Yllättävän monelta näemmä mennyt ohi tiedot jaksojen pituuksista kun ne lopulta virallisesti ilmoitettiin, sen verran valitusta ja purnausta olen lukenut miten nyt on huijattu kun piti olla leffamittaisia jaksoja kaikki.
Miten joltakin voinut mennä ohi Littlefingerin kuolema? Ymmärtäisin ehkä, jos olisi tapahtunut pari kautta aiemmin, mutta kyse kuitenkin viime kauden tapahtumasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tosi pettynyt. Jaksojen piti olla elokuvan mittaisia mutta avausjakso osoittautui vain reilun kolmen vartin mittaiseksi.
Cersei onnistui, samoin Bran, muuten oli kyllä aika huttua. Lopun umberin poikakin oli lähinnä huvittava, mikä lie tarkoitus.
Ja littlefinger loistaa poissaolollaan.Mitä meinaat tuolla, että loistaa poissaolollaan? Vastahan se viime kauden lopuksi teloitettiin.
Ja se oli virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja littlefinger loistaa poissaolollaan.Mitä meinaat tuolla, että loistaa poissaolollaan? Vastahan se viime kauden lopuksi teloitettiin.
Ja se oli virhe.
Totta. Sansan olisi pitänyt työntää se kuuovesta ulos viimeistään sen jälkeen kun Baelish työnsi siitä Sansan tädin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Cersei voi kuolla vain Jamien käden kautta. En muista onko sarjassa ollut sitä Cersein ennustusta kokonaan, mutta kirjoissahan hänen on kerrottu kuolevan pikkuveljen käden kautta (=Jamie tai Tyrion). Ennustusta on painotettu liikaa, jotta se voisi olla merkityksetön. Koska hän on yksi päähahmoista, hänen loppunsa tulee olemaan samanlainen kuin kirjoissa (Martin on sanonut, että sarjassa päähahmoilla on kirjojen loppu, sivuhahmoilla vaihtelee). Lisäksi on ollut teorioita, että Jonin sijasta Jamie olisikin Azor Ahai, joka uhraisi vaimonsa/rakkaansa ja saisi sen liekehtivän miekan tms. Mikä olisikaan parempi loppu Jamielle, kuin surmata the Night King (ice) sen jälkeen, kun surmasi nuorena Hullun kuninkaan (fire). Ympyrä sulkeutuu, runollista :D
Monihan tahtoo, että Jamie ja Brienne päätyisivät yksiin, mutta mielestäni he kokevat kaiken tapahtuneen jälkeen lähinnä toverillista kumppanuutta ja kunnioitusta. Jos heidän välillään on romanttisia tunteita, ne ovat yksipuolisia Brienneltä.
Se ennuste ei sano suoraan, että pikkuveli vaan se viittaa pikkuveljeen tai siskoon, mutta ei välttämättä Cersein omaan pikkuveljeen tai siskoon.
Samassa ennusteessa Cerseille sanotaan, että joku nuorempi ja kauniinpi vie sinulta kaiken, mikä sinulle on rakkainta. Cersei luuli sen olevan joku nuorempi nätti tyttö, kuten se Margarita (joo en muista sen nimeä enää, mennään Margaritalla!) tai Dany, mutta oikeasti se on Berienne. Koska Beriennetä kirjoissa kutsutaan nimellä Berienne the beauty, mikä oli alentava nimitys. Ja mitä Cerseillä on enää jäljellä, on Jamie. Joten Beriennen ja Jamien välille voi syntyä jotain.
Kirjoissahan Jaime yllättää itsensä kerran jos toisenkin miettimässä Briennen kauniita sinisiä silmiä. Uskon, se mitä heidän välillään on on romanttisista rakkautta, mutta mahdotonta sellaista.
https://www.hs.fi/nyt/got/art-2000006073752.html
Seuraatteko HS:n Jussi Ahlrothin GoT-blogia? Minä en liiemmin 8. kauden 1. jaksosta välittänyt, mutta nyt kun luin tuon jaksoarvion, niin aloin lämmetä enemmän. Hyviä havaintoja, joita kaikkia en itse hoksannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se oli virhe.
Totta. Sansan olisi pitänyt työntää se kuuovesta ulos viimeistään sen jälkeen kun Baelish työnsi siitä Sansan tädin.
Ei vaan Baelish olisi ansainnut kunniakkaamman lopun. Hän oli sarjan älykkäimpiä henkilöitä. En voi uskoa, että hänet poistettiin tuolla tavoin hölmöläiseksi mitätöitynä, ilman suuremman, koko valtakuntaa koskevan master planin paljastumista.
Where are my elephants? t. Cersei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se oli virhe.
Ei vaan Baelish olisi ansainnut kunniakkaamman lopun. Hän oli sarjan älykkäimpiä henkilöitä. En voi uskoa, että hänet poistettiin tuolla tavoin hölmöläiseksi mitätöitynä, ilman suuremman, koko valtakuntaa koskevan master planin paljastumista.
Älykkäimpiä ehkä mutta tosi ällöttävä lipevyydessään. Myös Sansan vonkaus vanhana ukkona oli yökköä.
All hail the king Aegon 6th of his name!!!
Vierailija kirjoitti:
Seuraatteko HS:n Jussi Ahlrothin GoT-blogia? Minä en liiemmin 8. kauden 1. jaksosta välittänyt, mutta nyt kun luin tuon jaksoarvion, niin aloin lämmetä enemmän. Hyviä havaintoja, joita kaikkia en itse hoksannut.
Maksumuuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se oli virhe.
Sarjan suurin näätä sai juuri sen lopun minkä ansaitsi. Himo peitti älykkyyden, himo valtaan ja Sansaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mahdollista, että Cercei saisi Aryan vangittua tämän lähtiessä Kuninkaansatamaan listansa kanssa? Tuskin tappaisi Aryaa saman tien, tämä olisi liian hyvä ase kiristyksessä Starkeja vastaan.
Ehkä trailerissa Arya juokseekin Kuninkaansatamassa karkuun, vaikka tietenkin ensimmäiset mielikuvat tulevatkin Talvivaarasta (en pääse edellenkään yli tästä suomennoksesta...)?
Tämä olisi hyvää draamaa! Mutta jos nojataan tuohon traileriin, niin juoksisiko Arya, kasvoton salamurhaaja, peloissaan karkuun Cercein sotilaita? Tai okei, ehkä epäkuollut Vuori voisi vähän jo hirvittääkin :D
Itsekin olen kyllä melkein varma, että joko Jaime tai Tyrion tappaa Cercein.
Cercei on koko ajan valehdellut olevansa raskaana ja lopulta se on Jaime joka Cercein tappaa suojellakseen jotain toista hahmoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksumuuri
Ei ole maksumuuria vaan olet jo lukenut Hesarista sen viisi (?) juttua jonka ilmaiseksi saa, laita selain ingocnito-tilaan niin pääset lukemaan.
Eikä ole. Uusi jakso oli äärimmäisen mielenkiintoinen. Monet sanoo GOTista puhuttaessa, että ei ole hyvä jakso jos ei ole isoa taistelua tai kuolemaa, mutta juuri nämä jaksot, kuin nappulat liikkuu pitkin pelilautaa valmiina syömään toisiaan ovat erittäin herkullista katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksumuuri
Eipä kyllä ole. En ole koskaan tilannut Hesaria ja aina on onnistunut noiden jaksoarvioiden ja spekujen lukemiset netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksumuuri
Ei ole maksumuuria vaan olet jo lukenut Hesarista sen viisi (?) juttua jonka ilmaiseksi saa, laita selain ingocnito-tilaan niin pääset lukemaan.
Kiitos, olin unohtanut tuon ingogniton kännykässä. Toimii taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksumuuri
Eipä kyllä ole. En ole koskaan tilannut Hesaria ja aina on onnistunut noiden jaksoarvioiden ja spekujen lukemiset netissä.
No tietyn määrän jälkeen tekstit /uutiset muuttuu vain tilaajille.
Ja littlefinger loistaa poissaolollaan.