Game Of Thrones kausi 8 OFFICIAL
Joko näitte uuden trailerin 8 kaudesta? Mitä ajatuksia trailerista? Toivoisin keskustelua täällä uudesta kaudesta ja kertokaa teidän teorioita mitä voisi tapahtua viimeisellä kaudella!
Kommentit (3140)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin sarjaan enemmän vanhempia hahmoja, tyyliin Tywin, Ned, Olenna Tyrell, Stannis the mannis, Roose Bolton, jne. Toki ymmärrettävää, ettei tuossa maailmassa kovinkaan moni vanhemmaksi elä.
Tämä Euron (tai sen näyttelijä) on kuin joku sketsihahmo. Kamala myötähäpeä. Viimeinen kausi olisi ansainnut jonkun uskottavamman pahiksen. Onneksi on sentään Cersei ja Night's King.
Inhosin Olennaa ja Stannisia mutta nuo muut oli ihan hyviä hahmoja kyllä ja vähän harmi kun ovat jo kuolleet. Mutta tämä on kuitenkin isosti yhden sukupolven kasvutarina niin tottakai vanhojen pitää väistyä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin latistavaa kun ihmiset pitävät vain ns ”hyvistä hahmoista” eivätkä näe esim cersein tai littlefingerin brilijanttiutta.
Sitten hekumoidaan kun joku näistä todellisista nerokkaista hahmoista pistetään päiviltä.
Kunhan jon ja sam vaan saavat rauhassa husertaa menemään.
En ymmärrä ihmisten surkeaa makua henkilöhahmoihin nähden.
Sua siis latistaa kun ihmisillä on erilaisia mielipiteitä? Okei. No, sulle tiedoksi että sinä yksin (tai tuhannet muutkaan) ei päätä kuka hahmo on kuinkakin "briljantti" tai surkea muiden mielestä. Tämähän on ihan perusjuttu lähes joka sarjan kohdalla, osa tykkää hyviksistä ja osa pahiksista. En ikinä unohda miten edgyjä ja erilaisia ihmiset leuhki olevansa aikanaan kun Harry Potter-fandomissa inhosivat Harrya ja rakastivat Malfoyta.. Jotenkin ajattelin silti että tämä olisi enemmän aikuisten juttu tämä sarja ja sen sijaan että puututaan siihen kenestä kukakin tykkää voitaisiin ihan keskustella sarjan tapahtumista.
Itse pidin Cerseistä alkukaudet mutta on käynyt tylsäksi, osin ihan senkin vuoksi kun lähes kaikki muut on sieltä Kuninkaansatamasta lähteneet ja ne sinne jääneet ei oo mitään parhaita kavereita kohtauksiin. Mountain on kovin hiljainen, Euron yksioikoinen ja Pycellekin melko tylsä ovimatto. Tywinin kuoleman kohdilla se varmaan muuttui, Tyrion ja Tywin olivat poissa ja paras terä Cerseistä samoin. Tywin sen sijaan oli ihan lempihahmojani, Charles Dance on loistava ja hahmo oli vaan omasta mielestä hieno. Pikkusormesta en pitänyt ikinä, jotenkin edes lukiessani ensimmäisiä kirjoja ennen sarjaa niin ei se juonittelu kiehtonut ja viimeistään siinä kohtaa kun paljastui mitä Jon Arrynille oikeasti tapahtui niin arvasin myös sen että ei Joffrey yrittänyt Brania tappaa vaan kyllä se oli Baelish senkin takana. Jotenkin se oli aina omasta mielestä raukkamainen ja pelkurimainen hahmo eikä mua sellaiset kiehdo.
Mä oon varmaan ainoa, joka on toivonut Sansan ja Jonin välillä jotakin romanttista. Tuntuu, että he ovat koko ajan napit vastakkain, joten olisiko taustalla joitakin tunteita - ainakin Sansan puolelta. Mutta sellaiseen juonenkäänteeseen ei ole enää aikaa, Jon rakastaa Danya vaikka en näe noiden kahden välillä mitään kemiaa. Se suudelma tuntui olevan niin pakotetu. Dany vaan kaappasi, että suudellaanpa nytten.
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös kuka uskoo Euronin lähtevän jo seuraavassa jaksossa kun sai mitä halusi? Ainakin toivon että häviää jonnekin.
En tiedä oonko ainoo mutta jotenkin oletin aina että oikeasti Euron puhuu Daeneryksestä puhuessaan kuningattaresta ja maailman kauneimmasta naisesta. Se sopisi tavallaan siihen Cersein ennustukseenkin mutta ei sellaiseen taida olla aikaa eikä ole ollut mitään viitteitä etteikö Cersei olisi se Euronin mielestä maailman kaunein nainen ja tavoiteltu kuningatar. Lena on toki todella kaunis mutta kirjoissahan Cersei on jo pikkuisen rupsahtanut, jatkuva viinin lipitys näkyy kasvoilla ja kropassa.
Mutta voihan se Euron vaikka lähteäkin, ainakin sille varmaan selviää että Yara on karannut niin lähteekö sitten perään vai suuntaako suoraan pohjoiseen vai mitä tapahtuu.
Ei kai kukaan Euronia pidäkään "briljanttina" hahmona :'D Tai yksioikoista Mountainia, jolla tuskin edes on vuorosanoja. Ja Tywinia on täällä monet kehuneet.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä on teidän suosikit elossa olevista hahmoista? Omat suosikkini on (satunnaisessa järjestyksessä): Jaime, Varys, Davos, The Hound, Jaqen H'ghar. Ehkä myös Sansa, Arya, Brienne, Cersei, Tyrion, Jorah Mormont ja Bronn.
Suosikit ovat Hound, Arya, Jaime, Cersei, Brienne, Tyrion, Melisandre, Jagen, Theon ja Daenerys.
Puhtaasti kiinnostavuuden perusteella.
Inhokit Jon Snow, Davos, Grey worm ja Missandei ja Sam perheineen. Kaikki haukotuttavia. Samoin Jonin ja Danyn suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Melisandre meni ja koska tulee takaisin? Sanoi kuitenkin kuolevansa "oudossa maassa" kun Varys kehotti painumaan muualle.
Melisande hakee meren takaa lisää punaisia noitia ja tällä kertaa ne on se yllätyspelastaja taistelussa. Mutta Melisandre ehti satuttaa liian monia eikä saa anteeksi vaan mestataa tai Arya vetää raksin listaansa.
Tätä mietin viime kaudella kun Melis lähti. Niillä on kuitenkin se tuli aika olellisena osana ja tiedämme että niitä papittaria on enemmän. Tuskin hahmo joka ollut koko sarjan mukana vaan ratsastaisi pois eikä enää kuuluisi mitään.
Mutta miten Melisandre kuolee? On ennustanut oman kuolemansa. Tuleeko Davos esim kostamaan? Tosissaan Melis oli myös Aryan listalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan ainoa, joka on toivonut Sansan ja Jonin välillä jotakin romanttista. Tuntuu, että he ovat koko ajan napit vastakkain, joten olisiko taustalla joitakin tunteita - ainakin Sansan puolelta. Mutta sellaiseen juonenkäänteeseen ei ole enää aikaa, Jon rakastaa Danya vaikka en näe noiden kahden välillä mitään kemiaa. Se suudelma tuntui olevan niin pakotetu. Dany vaan kaappasi, että suudellaanpa nytten.
Sansa inhosi Jonia lapsena. Ei kai täysin päässyt kumpikaan siitä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös kuka uskoo Euronin lähtevän jo seuraavassa jaksossa kun sai mitä halusi? Ainakin toivon että häviää jonnekin.
En tiedä oonko ainoo mutta jotenkin oletin aina että oikeasti Euron puhuu Daeneryksestä puhuessaan kuningattaresta ja maailman kauneimmasta naisesta. Se sopisi tavallaan siihen Cersein ennustukseenkin mutta ei sellaiseen taida olla aikaa eikä ole ollut mitään viitteitä etteikö Cersei olisi se Euronin mielestä maailman kaunein nainen ja tavoiteltu kuningatar. Lena on toki todella kaunis mutta kirjoissahan Cersei on jo pikkuisen rupsahtanut, jatkuva viinin lipitys näkyy kasvoilla ja kropassa.
Mutta voihan se Euron vaikka lähteäkin, ainakin sille varmaan selviää että Yara on karannut niin lähteekö sitten perään vai suuntaako suoraan pohjoiseen vai mitä tapahtuu.
Ei Euron lähde pohjoiseen. Ei se osallistu taisteluun jota ei voi yksin voittaa. Ei aio osallistua myöskään Cersein taisteluun valtaistuimesta. Tulihan tuossa esille että lopulta on henkisesti aika pieni munainen kun piti alkaa pyytää vertailuja Cersein edellisistä (kuuluisista) seksikumppaneista.
Miksei Cersei antanut myös Euronille tehtäväksi surmata Tyrion ja Jaime. Miksi vain Bronnille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sansa inhosi Jonia lapsena. Ei kai täysin päässyt kumpikaan siitä yli.
Rakkaudesta se hevonenkin potkii heh heh. No ei, aivan karsea sanonta. Mutta jollain tavalla luulen Sansan olevan mustasukkainen, koska Jon rakastaa Danya. Luulen, että nämä tunteet ovat uusia. Mutta eipä niillä niin väliä, ei heidän välillä tule tapahtumaan mitään paitsi ehkä enemmän riitoja.
Onko Melisandren vanha nainen ilman koruaan -juttuun palattu?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin latistavaa kun ihmiset pitävät vain ns ”hyvistä hahmoista” eivätkä näe esim cersein tai littlefingerin brilijanttiutta.
Sitten hekumoidaan kun joku näistä todellisista nerokkaista hahmoista pistetään päiviltä.
Kunhan jon ja sam vaan saavat rauhassa husertaa menemään.
En ymmärrä ihmisten surkeaa makua henkilöhahmoihin nähden.
Se että on hyvisten puolella ei poissulje sitä, etteikö osaisi arvostaa loistavaa pahista.
Vierailija kirjoitti:
Onko Melisandren vanha nainen ilman koruaan -juttuun palattu?
Ne punaiset papittaret/noidat on jätetty aika taka alalle niin en usko että ilmestyy tässä jaksossa joukolla taistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Serkut saavat ehkä enemmän terveempiä lapsia kuin täti-velhenpoika kombossa.
Sansa ja Jonin tosin pitäisi tällä juonikuviolla päästä yli tuosta että ovat kasvaneet yhdessä.
Eli onko Sansan miesvaihtoehdot vain Tyrion tai Robin Arryn?
Väki puhuu että Dany saisi lapsen. Ei kai niiltä zombeilta enää mene yli 9 kk siihen että ne on jo Talvivaarassa?
Ja siitä taistelusta tulee iso joten harva jää eloon.
Tietääkö Jon jo Branin 3-silmäinen korppilaisuudesta? Vähän ihmetteli heidän halatessa miksi pikkuveli on niin tunteettoman oloinen. Tietääkö jo miten on muuttunut? Arya ei kertonut Jonille omista uusista taidoistaan.
Se jalkajousi minkä Bronn sai on sama millä Tyrion tappoi Tywinin👀
Se "vanha ystävä" josta Bran sanoi Samille oli koko ajan Jaime, olin ihan woooo kun tajusin :D
Ärsyttää kaikki ulinat tylsästä jaksosta, ilmeisesti jengi ei jaksa katsella rauhallista menoa vaan pitäisi koko ajan olla miekkojen kalsketta.
Varmaan Davos ja Jorah.
Entä jo kuolleista? Itsellä ainakin Tywin ehdottomasti.