Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän mies pettää vaikka kotona kaikki hyvin?

Vierailija
01.03.2013 |

Suhde vaimoon on siis kunnossa. Seksiä monta kertaa viikossa. Ei riitoja yms.

Ihmetellyt olen mutta vastausta en ole saanut.

Minä olen siis se "toinen"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet (varmaan naisetkin) on vaan sellasia. Mun mies on myöntänyt, ettei ole koskaan ollut uskollinen kenellekään. On pettänyt mun kanssa, ja on pettänyt mua. Vaikka meillä on seksiä päivittäin, vaikka kuulemma mua rakastaa ja kehenkään ei vaihtais. Omasta mielestään on lapsellisuutta ja "nyt on valmis muuttumaan kun on jo ikää ja niin ihana nainen rinnalla". Ja silti jatkaa.

Ekan kerran kun sain selville että petti, sanoi, että yritti niin kovasti pitkään taistella vastaan, ja sitten epäonnistui kun tuli tarpeeks hyväperseinen nainen baarissa vonkaan. Mun mielestä toi on jo huolestuttavaa ja epänormaalia, että kauheesti pitää taistella vastaan. Mulla ei ole mitään hinkua eikä tarvetta lähteä vieraisiin peteihin, joten vaikea ymmärtää että joku taistelee sen kiusauksen takia koko ajan.

Mun miehellä on myös joku juttu, että ei petä yhdenyönjutuilla, vaan pakko olla joku helvetin suhde. Mä itse olen keittiöpsykologialla ajatellut, että sen varmaan pitää pönkittää itsetuntoaan ja todistella, että se on haluttava ja saa naiset ottaan sen ja pitään kans.

En tiedä. Ihmiset on erilaisia. Mulle olis mahdotonta pettää, ja miehelle ilmeisesti mahdotonta olla pettämättä.

Vierailija
2/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä mieskö kertoi sinulle 'toinen nainen' että, hän harrastaa seksiä vaimonsa kanssa monta kertaa viikossa... uskoo ken tahtoo! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 23:20"]

Jotkut miehet (varmaan naisetkin) on vaan sellasia. Mun mies on myöntänyt, ettei ole koskaan ollut uskollinen kenellekään. On pettänyt mun kanssa, ja on pettänyt mua. Vaikka meillä on seksiä päivittäin, vaikka kuulemma mua rakastaa ja kehenkään ei vaihtais. Omasta mielestään on lapsellisuutta ja "nyt on valmis muuttumaan kun on jo ikää ja niin ihana nainen rinnalla". Ja silti jatkaa.

Ekan kerran kun sain selville että petti, sanoi, että yritti niin kovasti pitkään taistella vastaan, ja sitten epäonnistui kun tuli tarpeeks hyväperseinen nainen baarissa vonkaan. Mun mielestä toi on jo huolestuttavaa ja epänormaalia, että kauheesti pitää taistella vastaan. Mulla ei ole mitään hinkua eikä tarvetta lähteä vieraisiin peteihin, joten vaikea ymmärtää että joku taistelee sen kiusauksen takia koko ajan.

Mun miehellä on myös joku juttu, että ei petä yhdenyönjutuilla, vaan pakko olla joku helvetin suhde. Mä itse olen keittiöpsykologialla ajatellut, että sen varmaan pitää pönkittää itsetuntoaan ja todistella, että se on haluttava ja saa naiset ottaan sen ja pitään kans.

En tiedä. Ihmiset on erilaisia. Mulle olis mahdotonta pettää, ja miehelle ilmeisesti mahdotonta olla pettämättä.

[/quote]

Onko ne sun miehen hoidot olleet aina just niitä hyväperseisiä? Kun tässä tilanteessa vaimo on nuorempi ja ainakin kolme kertaa paremman näköinen kuin minä. Mutta varmaan se sitten voisi olla jotain itsetunnon pönkitystä.

ap.

Vierailija
4/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaikki kunnossa ei ole mitään syytä pettää.

Vierailija
5/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 23:24"]

ja tämä mieskö kertoi sinulle 'toinen nainen' että, hän harrastaa seksiä vaimonsa kanssa monta kertaa viikossa... uskoo ken tahtoo! :D

[/quote]

Miksi en uskoisi? Yleensähän miehet ruikuttaa, että vaimo ei anna.

ap.

Vierailija
6/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 23:24"]

[/quote]

Siis rautalangasta.. miksi mies kehuskelisi, että salarakaalle että harrastaa seksiä vaimonsa kanssa monta kertaa viikossa.. Ja eikun panemaan...:pthyi D

Miksi en uskoisi? Yleensähän miehet ruikuttaa, että vaimo ei anna.

ap.

[/quote]

Vierailija
7/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 23:20"]

[/quote]

Onko ne sun miehen hoidot olleet aina just niitä hyväperseisiä? Kun tässä tilanteessa vaimo on nuorempi ja ainakin kolme kertaa paremman näköinen kuin minä. Mutta varmaan se sitten voisi olla jotain itsetunnon pönkitystä.

ap.

[/quote]

Ei ole, ja voin ihan puolueettomasti sanoa, että mä olen myös paljon paremman näköinen kun ne hoidot. Mies itse totesi sen ekan kerran jälkeen että "vittu kaduttaa itteeniki et ois ollu paljo paremman näkösiäki tarjolla, hävetti ihan oikeesti kulkee sen kanssa, ku sai pelätä et jos tulee tuttuja vastaan". Tämän kohdalla varmasti piti ihan paikkaansakin, rumempaa naista en ole aikoihin nähnyt, vaikka kyseinen nainen ihan mukava olikin. Muut naisensa olleet ihan sellaisia tavallisia, ihan nättejä ja normaaleja, muttei mitään erikoisia. Ja sitä persettäkin on ollut jos jonkin moista, hyvää ja huonoa, vaikka mies onki ihan peppumies, ja jaksaa päivittäin kehua kuinka onnellinen on, että on saanut naisekseen mut, kun mulla on paras perse mitä on ikinä nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme