Hynynen emma-gaalassa, ei helvetti miten nolo.
säälittävä suorastaan
Kommentit (37)
Ei tuota repliikkiä olisi kenelle tahansa kirjoitettu... Jos tunnetaan sikana, pidetään sikana.
On törkeää alentaa tyylikäs ministeri moisen kohtelun alaiseksi. Olivat järkyttävä pari, kaunis ministeri ja sotkuinen Hynynen.
Olkoon sovittu ja käsikirjoitettu miten vaan, niin kertoo tuon teinin tasolle jääneen epäsiistin risuparran älystä ja käytöksestä kyllä kuitenkin ihan tarpeeksi, eli sitä ei ole eikä tule olemaan.
En voisi kuvitella esim. Marco Hietalan tai ylipäänsä kenenkään muun edes suostuvan moiseen, ei todellakaan.
Kukahan älypää tän on sitten käsikirjoittanut ja sopinut? Yläasteelaisten poikien Tet-jaksoilija mahdollisesti?
Anteeksi vielä teinipoikien puolesta; suurin osa on kyllä sata kertaa fiksumpia ja paremmin käyttäytyviä normaalioloissa kuin tämä valopää-Jouni.
Tuskimpa tuosta poliittinen suosio laskee. "Uhri" kerää säälipisteitä ja -ääniä. Win-win molemmille.
Kyllä on säälittävää, kun tuon Hynysen pitää väkisin esittää kovista, jäänyt 15-vuotiaan tasolle. Kasvaisi aikuiseksi.
Mä en voi uskoo että joku voi olla noin moukka!! Sitä ministeriä hävetti hynysen kans sil lavalla :(
Nyt se veti kyl ihan pohjat. Sanoi ministerille, et mennään panemaan hotellihuoneeseen. Huh, mikä ääliö.
Mä olen tykännyt Kotiteollisuudesta, mut nyt täytyy harkita uudestaan.
Ällö. Levyt myy varmaan huonosti. Sen on pysyttävä lööpeissä hinnalla millä hyvänsä. Marilla hyvä maku....
Mitä siis tapahtui? Kelle se sanoi että mennään panemaan? oliko se kännissä? Jotenkin lapsellinen tuo sen "rooli", huoh. Sen musiikkia en kyllä ole ikinä edes kuunnellut.
Hynynen sanoi kanssaan Emma-patsaan jakaneelle asunto- ja viestintäministerille, että "hoidetaan tämä nopeasti alta pois, niin päästään yhteiseen hotellihuoneeseen panemaan".
Iltalehdessä jo uutinen aiheesta.
Uudestaan katottuna näytti selvästi sovitulta repliikiltä. Show must go on. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.