Sopiiko pizzatarjoilu mielestäsi häihin?
Kommentit (22)
Meinasitko tilata kotiinkuljetuksella vai ihan omatekoista?
Olis ainakin tuore ja rento idea! Voisin harkita!
Heh, meillä itse asiassa oli samppanjahäissämme yhtenä suolaisena ruokana siistejä pizzaviipaleita :) Saivat suuren suosion.
Jos kutsussa on mainittu vähän juhlan tyyliä, niin miksei. Ja siihen sopivia juomia yms. Mutta ei nyt mistään pahvipaketista syötynä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 21:58"]
Heh, meillä itse asiassa oli samppanjahäissämme yhtenä suolaisena ruokana siistejä pizzaviipaleita :) Saivat suuren suosion.
[/quote]
*kuvittelee siistin pitsaviipaleen*
joo.
Kyllä! Mutta ota huomioon viljattomat. Heille vaikka kebabia tai sushia.
Kerro ap tarkemmin ettei mene juupas-eipäs -kinasteluksi.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 22:03"]
Kerro ap tarkemmin ettei mene juupas-eipäs -kinasteluksi.
[/quote]
Kunhan kyselen aikani kuluksi. Olen onnellisesti naimisissa.
ap
Ei nyt ehkä noin yleensä, mutta olen ollut häissä, joissa pääruokana oli pizzaa. Niihin häihin se sopi hyvin. Olivat rennommat ja pidettiin Servinmökissä (vai mikä se teekkareitten paikka on, jossa on pizzauuni?).
Jokainen pari saa viettää häänsä juuri niin kuin itse haluavat! Eli tottakai sopii.
Pizzatarjoilu on ihana! Olen tosissani, koska muutenkin syön sitä monta kertaa viikossa, on erityislempparini. Aion tänä vuonna mennä naimisiin, ja vieraita tulee vain muutama. He tietävät makuni ja ovat samanhenkisiä, joten aivan varmasti pizzaa siellä on tarjolla ;)
Joskus on ollutkin jatkoilla pizzaa. Harmi vaan, että niissä ei sitten ole muistettu hommata meikäläiselle mitään gluteenitonta...
Voisin hyvinkin kuvitella pizzatarjoilun häissä. Esim. Margherita osana italialaistyyppistä tarjoilua voisi olla hyvinkin tyylikäs.
Pizza sopii, "pitsa" ei. On ihan eri juttu tarjota Kotipitsan ketsupilla kruunattua kinkku-ananas-rasvakänkkyä kuin 00-jauhoista leivottua pizzaa, jossa on bufala-mozzarellaa ja tuoretta basilikaa.
Pitsaa en syö edes arkena, hrrrrr.
rakastan pizzaa joten sopisi hyvin :D
mun mielestä ei ole olemassa mitään koodia "häissä kuuluu tarjota vain tätä". Jokainen voi tarjota omassa juhlassaa mitä tahtoo. Itseasiassa itselleni voisi sopia just tollaset pizzahäät!
No jos ne on rennot häät muutenkin niin joo, ei pukukoodia eikä tyllihärpätyksiä ympäri juhlatilaa tms.