Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vihanneksia olet tänään syönyt?

Vierailija
05.03.2019 |

Itse olen syönyt
Hernekeitossa herneitä, kurkkua, tomaattia, paprikaa, sipulia, avokaadoa ja kidneypapuja.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt moneen kuukauteen kasviksia ja olo on mitä mainioin! Suosittelen! 😊

Vierailija
62/75 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole syönyt moneen kuukauteen kasviksia ja olo on mitä mainioin! Suosittelen! 😊

Mistä saat C-vitamiinin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkua, ananasta, punaherukoita, roomansalaattia, kirsikkatomaatteja, punaista paprikaa, kukkakaalia, herneitä, sipulia, banaani, mustikkaa, veriappelsiini

Vierailija
64/75 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään vihanneksia, mutta hedelmiä valitettavasti kyllä; banaani, veriappelsiini, kolme viipaletta vesimelonia, kourallinen viinirypäleitä. Mulla on usein kausia, että mikään kasvis ei oikein viehätä, nyt on juuri sellainen kausi. Hedelmiä ei pitäisi syödä noin paljon mitä tänään olen syönyt. En tiedä mikä kulkutauti on menossa tai tulossa, kun mikään ruoka ei kiinnosta yhtään, koko ajan ihan höntti olo ja syön vaan välipaloja. En yleensä suosi lainkaan välipaloja vaan syön ihan kunnon ruokaa. Tai sitten tää on taas sitä kevätmasennusta tai -väsymystä mikä iskee aina keväisin ja pahenee kesäaikaan siirtymisen myötä.

Huomenna ostan kaupasta kasviksia ja syön niitä, tänään mitään enää jaksa.

Vierailija
65/75 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saat C-vitamiinin?

En ole hän keneltä kysyit, mutta jos ei syö kasviksia eikä juurikaan hiilihydraatteja, vaan syö rasvaa ja lihaa, ei tarvita c-vitamiinia juurikaan ravinnosta. Mitä hiilarivoittoisempaa ravintoa syö, sitä enemmän tarvitaan ravinnosta c vitamiinia, koska hiilari kuluttaa elimistöstä c-vitamiinia. En ehkä osaa selittää tätä oikein, mutta jotenkin näin.

Itse syön pääasiassa maaeläinrasvaa ja eläinperäistä proteiinia (huom tämä ei tarkoita lihaslihaa välttämättä) ja otan ne harvat hiilarini muutamasta kahviin lorautetusta kuohukermatilkasta ja kourallisesta kasvikuntaa päivässä.

Vierailija
66/75 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana vihannesten lisäksi myös hedelmät/marjat/idut yms.

Aamupala: kiivi, kurkku

Lounas: paprika (punainen ja keltainen), punasipuli, parsakaali, valkosipuli

Välipala: banaani

Päivällinen: samaa settiä kuin lounaalla

Myöhemmin iltapalalla tulee vielä mukaan tämän päivän settiin avokado ja alfalfa.

Vierailija
67/75 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään vihanneksia, mutta hedelmiä valitettavasti kyllä; banaani, veriappelsiini, kolme viipaletta vesimelonia, kourallinen viinirypäleitä. Mulla on usein kausia, että mikään kasvis ei oikein viehätä, nyt on juuri sellainen kausi. Hedelmiä ei pitäisi syödä noin paljon mitä tänään olen syönyt. En tiedä mikä kulkutauti on menossa tai tulossa, kun mikään ruoka ei kiinnosta yhtään, koko ajan ihan höntti olo ja syön vaan välipaloja. En yleensä suosi lainkaan välipaloja vaan syön ihan kunnon ruokaa. Tai sitten tää on taas sitä kevätmasennusta tai -väsymystä mikä iskee aina keväisin ja pahenee kesäaikaan siirtymisen myötä.

Huomenna ostan kaupasta kasviksia ja syön niitä, tänään mitään enää jaksa.

Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja söin jo aamiaisella porkkanan, kasan mungituja, kirsikkatomaatteja, kurkkua sekä muutaman viinirypäleen.

Heti kohta perään muutaman mansikan ja vadelman jogurtin seassa.

Lounaalla salaattirehuina oli jäävuorisalaattia, punasipulia, kurkkua, tomaattia. Välipalaksi mandariini.

Päivälliseksi sosekeittoa, jossa porkkanaa, selleriä, naurista, palsternakkaa ja sipulia, ripaus persiljaa. Jälkkäriksi smoothiessa banaani, mansikoita ja mustikkaa.

Edelleen liikaa hedelmää.

Vierailija
68/75 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 3 kirsikkatomaattia, parin sentin pätkä kurkkua ja kouranpohjankokoinen pala kukkakaalia. Lounaalla 3 kirsikkatomaattia, puolikas isista porkkanasta ja pala lanttua. Illallisella vähän salaattia ja tomaattia. - Normipäivä, silto painoindeksi yli 30.

Vierailija
69/75 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saat C-vitamiinin?

En ole hän keneltä kysyit, mutta jos ei syö kasviksia eikä juurikaan hiilihydraatteja, vaan syö rasvaa ja lihaa, ei tarvita c-vitamiinia juurikaan ravinnosta. Mitä hiilarivoittoisempaa ravintoa syö, sitä enemmän tarvitaan ravinnosta c vitamiinia, koska hiilari kuluttaa elimistöstä c-vitamiinia. En ehkä osaa selittää tätä oikein, mutta jotenkin näin.

Itse syön pääasiassa maaeläinrasvaa ja eläinperäistä proteiinia (huom tämä ei tarkoita lihaslihaa välttämättä) ja otan ne harvat hiilarini muutamasta kahviin lorautetusta kuohukermatilkasta ja kourallisesta kasvikuntaa päivässä.

Ok eli sinä syöt kourallisen kasvikuntaa päivässä, joka todennäköisesti on kasviksia, jos kerran et hiilareita juurikaan syö. Se, jolta kysyin, ei syö lainkaan kasviksia. Mistähän hän saa C-vitamiinin? Kenties perunoista, sienistä ja mehuista, joita ei laske kasviksiin.

Vierailija
70/75 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi leivän millä oli itsetehtyä guacamolea.

Päivälliseksi tulee kasviscurrya mihin tulee kukkakaalia, broccolia, lilaa bataattia, punaisia linssejä, kevätsipulia, korianteria, porkkanaa

Aamulla söin lisäksi marjoja/hedelmiä smoothiessä. 

Ihan lihansyöjiä ollaan mutta rakastetaan hyvää kasvisruokaa myös!

Vierailija
71/75 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounaaksi leivän millä oli itsetehtyä guacamolea.

Päivälliseksi tulee kasviscurrya mihin tulee kukkakaalia, broccolia, lilaa bataattia, punaisia linssejä, kevätsipulia, korianteria, porkkanaa

Aamulla söin lisäksi marjoja/hedelmiä smoothiessä. 

Ihan lihansyöjiä ollaan mutta rakastetaan hyvää kasvisruokaa myös!

Saisko curryn reseptin??

Vierailija
72/75 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä vasta pinaattia ja selleriä brunssin smoothiessa. Päivällinen syödään vasta reilun tunnin kuluttua, silloin syön kasviscurrya, jossa on kukkakaalia, paprikaa, sipulia, herkkusieniä, selleriä ja fenkolia.

Hedelmiä ja marjoja olen syönyt jonkin verran, ainakin viikunoita, banaania, mustaherukoita, punaherukoita ja omenaa.

Vierailija
73/75 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalia, bataattia, kesäkurpitsaa, kurkkua, perunaa, lanttua.

Vierailija
74/75 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedinn herneet nenäään. Ex mä oo nokkkela.

Vierailija
75/75 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saat C-vitamiinin?

Ok eli sinä syöt kourallisen kasvikuntaa päivässä, joka todennäköisesti on kasviksia, jos kerran et hiilareita juurikaan syö. Se, jolta kysyin, ei syö lainkaan kasviksia. Mistähän hän saa C-vitamiinin? Kenties perunoista, sienistä ja mehuista, joita ei laske kasviksiin.

Josko vaikka maksasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme