Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnittääkö tuntemattomat ihmiset huomiota teidän taaperoihin?

Vierailija
01.03.2013 |

Mulle nimittäin käy tosi usein niin, että kun olen poikani (1,5-vuotias) kanssa kaupungilla, tuntemattomat ihmiset tulevat kertomaan, miten suloinen poikani on ja miten tasapainoiselta (tmv.) hän vaikuttaa. Musta se on vähän häkellyttävää. On lapseni siis munkin mielestä tosi suloinen, mutta mä olen hänen äitinsä, joten siinä mielessä olen vähän jäävi arvostelemaan.

Lapsi on ainoani, joten muiden lasten kohdalla ei ole kokemuksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pedofiilit nykyään julkeita!

Vierailija
2/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä todellakaan kyse mistään pedofiileistä, yleensä ne on jotain vanhempia tätejä, jotka kommentoi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 21:20"]

No ei ole kyllä todellakaan kyse mistään pedofiileistä, yleensä ne on jotain vanhempia tätejä, jotka kommentoi.

Ap

[/quote]

Sä elät lintukodossa, et tiedä mikä on todellisuus.

Vierailija
4/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä ihmiset tulevat ihastelemaan taaperoani ja isompaakin lastani aika usein. Lapseni ovat saaneet elämänsä aikana todella paljon myönteistä huomiota ihan tuntemattomilta ihmisiltä. Se on minulle yllätys, kun joka paikassa toitotetaan, että Suomi on lapsivihamielinen maa. Meillä on vielä esikoinen sen verran varautunut, ettei flirttaile joka mummolle kuten pienempi, ja silti häneen suhtaudutaan tosi ystävällisesti ja huomaavaisesti.

Vierailija
5/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tajuta sarkasmia. Lapsesi on todennäköisesti pieni häirikkö, jonka kehuminen suloiseksi tarkoittaa yleensä samaa kuin että se on todellinen riiviö ja suloinen vain äidilleen.

Vierailija
6/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poika oli taapero, monesti vanhemmat ihmiset juttelivat ja kertoivat kuinka suloinen tyttö on. Lapsella oli kyllä poikamaiset ja yleensä sinisetkin vaatteet. En sitten korjaillut, että poika on.

Vierailija
7/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, monesti ihmiset juttelevat ja hymyilevät pienelle aurinkoiselle pojallemme. Hän on niin kiltti, suloinen ja kultainen tapaus. :)

Vierailija
8/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 21:26"]

Joo, kyllä ihmiset tulevat ihastelemaan taaperoani ja isompaakin lastani aika usein. Lapseni ovat saaneet elämänsä aikana todella paljon myönteistä huomiota ihan tuntemattomilta ihmisiltä. Se on minulle yllätys, kun joka paikassa toitotetaan, että Suomi on lapsivihamielinen maa. Meillä on vielä esikoinen sen verran varautunut, ettei flirttaile joka mummolle kuten pienempi, ja silti häneen suhtaudutaan tosi ystävällisesti ja huomaavaisesti.

[/quote]

Sairasta kun vielä tuet lapsesi flirttailua!

Vierailija
9/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin n.1-vuotiaana sai paljon huomiota, ja kun oli ainoa lapsi, käytiinkin paljon esim.kahvilla kaupungilla ja siellä innokkaasti kujerteli ihailijoille. Nyt sama lapsi 3v uhmiksena ei aina herätä pelkkää positiivista huomiota ;D aika vähäistä se ihastelu Suomessa kuitenkin on, yleensä 1-2 mummelia per kerta sanoi jotain, kun taas amerikassa ja Italiassa lapsi on saanut ihan hirmusesti huomiota ja suoranaisia ihastuksen kiljahduksia vähän väliä:D

Vierailija
10/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pienikokoinen tyttö, jota ihastellaan miten kävelee niin reippaasti yms. Tyttö on kuitenkin jo 2v 8kk, mutta koska on niin pienikokoinen(ja näin talvella pitkät hiukset jäävät pipon alle piiloon) häntä pidetään huomattavasti nuorempana. Ne jotka kuulee tytön puhuvan, huomaavat että tyttö ei niin pieni olekaan.

Vierailija
11/11 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun aina jaksetaan toitottaa, että ketään ei jaksa kiinnostaa toisten lapset - ja sitten totuus onkin ihan toinen! Tosi monia tuntuu kiinnostavan, ainakin vauvat ja pienet lapset.

Voiko 1,5-vuotias olla jo häirikkö? Varmaan sitten voi, ei ole tullut vielä sellaista vastaan. Nimenomaan mummot ja tädit ovat tulleet sanomaan, miten lapseni vaikuttaa tasapainoiselta ja miten hänestä selvästi näkee, että hänen kanssaan on oltu paljon ja että häntä rakastetaan. Musta tämä kaikki on hieman hämmentävää, mutta varmaan monella noista mummoista on omia lastenlapsia tai ovat muuten vain lapsirakkaita, ja heillä on ehkä myös aikaa katsella ympärilleen.

Poikani osaa kyllä vetää itsensä raivokaarelle ja hän on muutenkin todella voimakastahtoinen, mutta yleensä vain kotona. Kaupungilla ja kylässä hän ei koskaan muista kiukutella, ja toisaalta hän on myös erittäin kiinnostunut ihmisistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi