Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies häpeää mua :' (

Vierailija
18.05.2006 |

Näin hänet kaupungilla, kun olin lapsen kanssa kävelyllä, ja mieheni lounastauolla työtovereidensa kanssa.

Hän näki minut aivan selväti, mutta ei moikannut. Katsoi sellaisella ilmeellä, että " Älä vain tule tänne" .

Olen todella surullinen :' (

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, itsekään en juuri innostuisi jos työlounaalle tulisi perheenjäsen moikkailemaan. Siinä voi ihan hyvin olla " asiat kesket" (työasiat siis). Mutta kyllä varmaan kättä heilauttaisin ja sanoisin työkavereille että siinä näköjään meni mun puoliso.

Ehkä miehesi vain " jäätyi" yllättävässä tilanteessa?

Vierailija
2/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsenkin käyttäytyminen arveluttaa (onko esim. sen ikäinen että saa jotain uhmakohtauksia kun pitää poistua tms?).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse kyllä ihan järkyttynyt tuollaisesta..

Kysythän mieheltä, että miksei hän moikannut tai mitään! Kerro suoraan, että olet pahoittanut mielesi (kukapa ei pahoittaisi..) Jos tosiaan ihan työkavereidensa (tuttujen) kans oli tauolla, niin TODELLA omituista, ettei edes moikannut..

Vierailija
4/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme on myös pahassa uhmaiässä.

Aiemmin ei ole ollut vastaavaa tilannetta.

Olen edelleen hyvin hämmentynyt tilanteesta :(

Alkup.

Vierailija
5/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jokaisesta työpaikasta vähintään 10 miehen työkaveria, ja just silleen, että on nähty kaupungilla ollessamme heitä, ja mut on esitelty. Onko ap:n mies ollut kauankin samassa työpaikassa?

Vierailija
6/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup.

Vierailija
7/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti ihmiset, joilla työelämä ja kotielämä ovat selkeästi erillään, ovat näissä kahdessa eri elämässään vähän kuin eri persoonia. Onhan aivan luonnollista, että työelämässä ja kotielämässä vaaditaan persoonallisuudelta eri asioita ja siksi työelämässä sieltä omasta persoonasta nousevat vahvimmin esille eri piirteet kuin kotona. Tämä taas onkin aivan hyvä asia, sillä emmehän toki haluakaan, että isä puhuu lapselleen kotona samalla tavalla kuin työneuvotteluissa tai pomonsa kanssa. Mieluummin isä saa kotona leperrellä lapsilleen ja mielellään sitä taas pomolle ei tarvi tehdä.

Hankalaksi tilanne tulee silloin, kun kotiminä ja työminä pitäisi yhdistää. Siinä on vaarana näyttää työtovereiden silmissä siltä lepertelijältä, jolloin hänen työuskottavuutensa horjuu. Tai sitten vastaavasti vaarana on puhua perheelleen liian tiukalla sävyllä. Tätä miehesi varmasti alitajuntaisesti pelästyi ja reagoi kuten reagoi. Ja tällaista asiaa on hankala uskottavasti selitellä jälkeenpäin, vaikka kuinka totta puhuisikin. Joten yritä kuunnella miestäsi tänään avoimin mielin.

Vierailija
8/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollut ihan samankaltaisia ongelmia. ja olen nainen :-)

Vierailija
9/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut pari tuntia lapsen kanssa ulkona ja kotiin päin menossa.

Kiitos nro 9:lle lohduttavasta kommentista.

Alkup.

Vierailija
10/10 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua yleistää tätä koskemaan ap:n miestä, mutta kerron esimerkin tuttavaperheestä.. Työpaikalla mies ei ollut koskaan maininnutkaan olevansa naimisissa (heillä ei lapsia). Oli sitten pitänyt yllä suhdetta erään työpaikkansa naisen kanssa melkein vuoden.. Tämä nainen siis oli kyllä tiennyt miehen avioliitosta, ymmärtääkseni, mutta työpaikalla muut eivät tienneet mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi