Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kolmikymppinen olla enää tyttö?

Vierailija
05.03.2019 |

Olen pian 30v nainen, ja huomaan että moni suhtautuu minuun edelleen kuin olisin jotenkin tosi nuori. Ei työelämässä onneksi niinkään, eikä oikeastaan pahantahtoisesti juuri koskaan, mutta esimerkiksi naapuri kehoitti viime viikolla rappusissa lastaan tekemään minulle tilaa sanomalla “väistätkö Aaro että tuo tyttö pääsee ohi” ja sairaalassa ollessani kuulin että hoitaja ohjeisti toista ottamaan “siltä huoneen 26 tytöltä” eli minulta verenpaineen. Missä vaiheessa lakkaan olemasta näiden ihmisten silmissä tyttö ja muutun naiseksi? 35-vuotiaana? 40-vuotiaana? Sitten kun saan lapsia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näin melkein viisikymppisen silmissä kolmekymppinen on vielä tosi nuori. Muuten en tyttötele ketään, mutta lapselle voisin ehkä sanoakin "päästä tyttö ohi" sen sijaan, että sanoisin "päästä täti ohi". Täti-kategoriaan pääset tässä luokittelussa, kun näytät selvästi kolmenkympi ylittäneeltä :D

Vierailija
2/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätittelyäkö mieluummin toivot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ulkomuodostasi ja sanojan omasta iästä.

Huomaan mielessäni pojittelevani ja tytötteleväni alle 40-vuotiaita.

T. Täti 59v

Vierailija
4/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Ei kolmekymppinen ole minusta todellakaan enää tyttö.

Aika moni 30+ nainen kyllä sanoo itseään mielellään tytöksi, niin ehkä sen taustalla samantapaista ajattelua. Kolmikymppinen tyttö on mielikuvissa sellainen nuorekas ja hemaiseva, mutta kolmekymppinen poika taasen jotenkin epäkypsä

Vierailija
5/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kyllä sitäkään :D eikö tuossa ole mitään välimuotoa? t. aloittaja

Vierailija
6/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan koskaan ajattele 3kymppisiä tyttöinä tai poikina. Ihan ovat aikuisia ihmisiä ja keski-ikä on jo nurkan takana.

Vierailija
7/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on tästä ajasta, jossa 50+ ihmiset eivät ole sisäistäneet, että peliin on astunut jo uusi aikuissukupolvi. Niinpä he yhä pojittelevat ja tytöttelevät ruuhkavuosi-ikäisiäkin ihmisiä.

Vierailija
8/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. Et ole ollut tyttö enää moneen vuoteen. Olet nainen. Vai käyttäydytkö vielä kuin teini?

Vierailija
9/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en kyllä sitäkään :D eikö tuossa ole mitään välimuotoa? t. aloittaja

Ehkä vaan nainen olisi hyvä. Olen 31 ja itselläkin särähtää korvaan tytöttely sekä tädittely. En koe olevani kumpikaan.

Vierailija
10/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät varmaan niiiin hyvin säilyneeltä ja olet todella nuorekas ikäiseksi, että ihmiset luulevat sinua kaksikymppiseksi!

Vierailija
11/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kai riippuu katsojasta. Itse täytin juuri vähän aikaa sitten 30. Nyt sitten

yllätyksekseni ensimmäistä kertaa todella todella pitkään aikaan kaupassa kassahenkilö luuli minua alaikäiseksi.

Siis oikeasti luuli varmaan alle 15-vuotiaaksi. Naurahdin itsekseni koska juuri juttelin erään tutun kanssa siitä miltä hänen mielestään näytän. Hänen mielestään taas juurikin näytän kolmikymppiseltä.

Vierailija
12/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v nainen on jo rupsahtanut.

Vierailija
13/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni 30+ nainen kyllä sanoo itseään mielellään tytöksi, niin ehkä sen taustalla samantapaista ajattelua. Kolmikymppinen tyttö on mielikuvissa sellainen nuorekas ja hemaiseva, mutta kolmekymppinen poika taasen jotenkin epäkypsä

mun kokemus on että kolmikymppisten tytöttelyä ja myös pojittelua harrastaa etenkin n. 50+ naiset. Ehkä kyllä tytöttelyä enemmän. Uskon että liittyy ikäeroon. 60-vuotiaan on vaikea suhtautua kolmekymppiseen vertaisena aikuisena.

Vierailija
14/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30v nainen on jo rupsahtanut.

Niin on 30v mieskin pakenevine hiusrajoineen.

Vierailija
15/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vee naisen osa: työelämässä tytötellään ja vähätellään, vauva-palstan mgtow-miehet väittää rupsahtaneeksi. Onneksi urpoilla ei ole väliä!

Vierailija
16/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Kyse on tästä ajasta, jossa 50+ ihmiset eivät ole sisäistäneet, että peliin on astunut jo uusi aikuissukupolvi. Niinpä he yhä pojittelevat ja tytöttelevät ruuhkavuosi-ikäisiäkin ihmisiä.

Suoraan sanoen uskon että kyse on juurikin tästä. Tytöttelemällä ja pojittelemalla 30-40-vuotiaita kielletään se tosiasia että itse ollaan jo pikkuhiljaa aikuisuuden loppupuolella, lähempänä vanhuutta.

Vierailija
17/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun kokemus on että kolmikymppisten tytöttelyä ja myös pojittelua harrastaa etenkin n. 50+ naiset. Ehkä kyllä tytöttelyä enemmän. Uskon että liittyy ikäeroon. 60-vuotiaan on vaikea suhtautua kolmekymppiseen vertaisena aikuisena.

Juuri näin. Minuakin tytöteltiin kolmikymppisenä, juuri 50.60 v naisten taholta.

Vierailija
18/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo vanha!!!!!

Vierailija
19/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vee naisen osa: työelämässä tytötellään ja vähätellään, vauva-palstan mgtow-miehet väittää rupsahtaneeksi. Onneksi urpoilla ei ole väliä!

Olet vahva ja itsenäinen nainen.

Vierailija
20/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin erään 5-kymppisen naisen kanssa koirapuistossa niitä näitä. Hän kyseli olenko jo lähtenyt opiskelemaan jotakin ja piti vastata, että työelämässä valmistuneenakin tässä oltu viimeiset 5 vuotta. Nainen meni jotenkin tosi hämilleen.

Olen aina ollut melkoinen baby face, sellainen söpö enemmän kuin mitenkään kaunis tai näyttävä. Myös kooltani aika pieni, niin ihmiset usein yllättyvät että olen jo 30. Tosin kyllä se painovoima alkaa hiljalleen näkyä tässäkin pullanaamassa kun oikein tarkkaan katsoo ja kyllä se keskivartalo uhkaa siroallakin tukevoitua, jos vielä syö miten sattuu. Näin talvella toppakerrosten alla on helppo piiloutua vielä parikymppiseksi.