Mitä ette mielellään - tai missään nimessä anna kumppanin tehdä - kun ensimmäisen kerran harrastatte seksiä?
Siis mitä sellaista seksiin liittyvää johon kuitenkin myöhemmin todennäköisesti suostutte.
Kommentit (4)
Ehdottomasti en halua munaa pilluun.;
Ei ole mitään sellaista, jos kommunikaatio pelaa.
Yhden kanssa tehtiin eka kerralla kaikki peppuseksistä leluineen kuusysiin ja pikku roolileikkeihin, mutta yleensä se on enempi sitä lähäri-osastoa kun ekan kerran nussii.
Syynä nimenomaan se, ettei seksistä ole puhuttu eikä kommunikaatio pelaa (ujostelua tms.).
Sen yhden kanssa oltiin puhuttu seksistä ja mieltymyksistämme avoimesti, ja sattumalta meillä natsasi ne ihan täysin yhteen, eli pysty antaa vaan mennä eikä tarvinu miettiä mitähän toinen tästä tykkää.
Pelkkää suuseksiä en ole ikinä harrastanut, siis antanut miehelle ilman että itse olen saanut.
Itse olen kyllä saanut lukuisia kertoja miehiltä kielihoitoa ilman, että olen itse tehnyt heille mitään, mutta ne on olleet sellasia miehiä jotka mulla ei ole kiinnostanut (ja jotka on kuitenkin halunneet antaa mulle suuseksiä vaikka ovat tienneet ettei vastapalveluksia ole tulossa, eli ovat saaneet itse siitä suuseksin antamisesta jotkut kicksit).
Kyllä se hummustelu on ja pakkohan siihen on suostua myöhemmin kun kuuluu kulttuuriin.
En nuole mielelläni vieraan miehen persettä ekalla tapaamisella. Jotkut sitä odottavat ja edellyttävät. En enää halua myöskään ottaa paljaana suuhun ennen tautitestejä.
Olen myös tullut siihen tulokseen, etten enää koskaan halua olla vain miehen tyydyttäjä; esim. mies odottaa suihinottoa ja se on sitten siinä. Minä jään ilman.
N