Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kolmikymppinen olla enää tyttö?

Vierailija
05.03.2019 |

Olen pian 30v nainen, ja huomaan että moni suhtautuu minuun edelleen kuin olisin jotenkin tosi nuori. Ei työelämässä onneksi niinkään, eikä oikeastaan pahantahtoisesti juuri koskaan, mutta esimerkiksi naapuri kehoitti viime viikolla rappusissa lastaan tekemään minulle tilaa sanomalla “väistätkö Aaro että tuo tyttö pääsee ohi” ja sairaalassa ollessani kuulin että hoitaja ohjeisti toista ottamaan “siltä huoneen 26 tytöltä” eli minulta verenpaineen. Missä vaiheessa lakkaan olemasta näiden ihmisten silmissä tyttö ja muutun naiseksi? 35-vuotiaana? 40-vuotiaana? Sitten kun saan lapsia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjahahhahhhhaAAaaaa 30 vee tyttö olet jo monien miesten ikä kriteerien ulkopuolella

Vierailija
22/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöttely tai pojittelu ei todellakaan ole erityisen mukavaa, vaan hämmentävää ja joskus loukkaavaakin. Raivostutti miten asuntolainaneuvotteluissa lässytettiin aikuiselle ihmiselle kuin teini-ikäiselle, joka on ensimmäistä kertaa tekemässä isompaa hankintaa. Myös kalliimpia palveluita tai tuotteita hankkiessa huomaa joskus että palventarjoaja on huolissaan siitä ymmärränkö oikeasti mitä palvelu maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AjahahhahhhhaAAaaaa 30 vee tyttö olet jo monien miesten ikä kriteerien ulkopuolella

Erityisen hämmentäväksi tilanteen tekee just se, että toisaalla kuulet olevasi jo rupsahtanut ikäloppu ja toisaalla sinua kohdellaan edelleen kuin 16-vuotiasta lasta.

Vierailija
24/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, noita tytöttelijöitä loytyy aina. Olen 52 vuotias, neljän aikuisen äiti ja kolmen pienen mummi. Vastikään eräs entisen työpaikkani eläkkeelle jäänyt miespuolinen työkaveri totesi tavatessamme kaupan edustalla minun olevan reipas tyttö.