Millä seksitaidolla koukutit miehesi?
Kommentit (9)
Mies koukutti minut tarjoamalla juhlaillallisen kotonaan ja tämän jälkeen tarjoamalla erinomaista seksiä. Se oli jotenkin tosi vahva yhdistelmä. =)
Ei tarvinnut koukuttaa seksipuolella eikä kummankaan ottaa siitä suorituspaineita tai mustasukkaisuutta tms. vertailujuttuja, kun säästettiin seksi hääyöhön. Voi että sitä odotti että pääsi toisen vierestä eka kertaa heräämään ja jäämään samaan paikkaan yöksi ja meneen yhdessä suihkuun jne. Sinne jäi vieraat juhlimaan kun karattiin jo aika alkuillasta, kun piti päästä hotelliin avaamaan "paketteja" :)
Koukuttamisessa ei ole kyse mistaan yhdesta tietysta erillisesta "taidosta".
No jospa mä räjäytän pankin, kun kerron et molempien ollessa pikkuisessa huppelissa mies pani mua aina paljaalla. Selvinpäin käytettiin kyllä kortsua, mutta kun viikonloppuisin vain tapailtiin, niin yleensä oltiin huppelissa ja mä annoin sen tulla ilman, oli vaan jotenkin niin jännää ja läheistä se...
No paksuksihan mä siitä touhusta sitte vihdoin pamahdin, ja niinpä meillä vihkiäiset ja risteäiset pidettiin yhtä aikaa. Hyvin ollaan toisiamme jaksettu. Kolme lastakin miehen kanssa tehty, joista tuo vanhin nyt 15 v, keskimmäinen 9 v ja kuopus täyttää kohta 5 v. Itse täytän kohta 40 v.
Mä en tiedä, onko se nimenomaan seksitaito, mutta miehen käsien alla kaikki se, mikä vartalossani on riippuvaa tai muhkuraa onkin muotoja. Hänen kätensä tekevät minusta kauniin...
Niin, huonoa ei ole myöskään se, että ei lotraa viinan kanssa, tekee ruokaa ja osaa puhua.
Mulla ei ollut muuta tarjota vastineeksi kuin suuseksi, mutta olinkin kuulemma ensimmäinen sitä tarjonnut... Näillä mennään, vielä ei ole tarpeeksi saanut.
Kuutosen keino on kyllä aika varma koukuttamaan :D
pihtaaminen koukuttaa aina, ensitreffeillä varsinkin
Mun mies ainakin ylisti mun suihinottotaitoja. olen kuulemma paras suihinottaja ikinä :). salaisuus on siinä, että homma hoidetaan loppuun asti, eikä jätetä kesken. aloitetaan rauhallisesti ja loppun asti kovennetaan tahtia. tiukka puristus kädellä ja suulla, kieli mukaan eikä unohdeta kiveksiä! jos mies antaa, niin sormi pyllyyn!
Joillakin naisilla on paljon parempia ja tosielämässä hyödyllisempiä taitoja koukuttaa mies kuin seksi. Sekin on semmoinen homma, jossa me amatöörit harvemmin pärjäämme alan ammattilaisille, kuten myös siivous, kokkaus ym miesten arvostamat taidot.