Tiedän erään vantaalaisen "herras"miehen, joka pettää vaimoaan.
Kommentit (59)
Mä en vaan jaksa ymmärtää tätä mammojen ajatuksen juoksua. Mammojen mielestä ap tekee väärin, kun kertoo pettävästä miehestä. Sehän on täysin miehen oma asia pettääkö vai ei, eikä asia kuulu kenellekään muulle, ei edes vaimolle. Mutta jos ap olisi (tai mistä tiedän vaikka onkin) tämän pettäjämiehen rakastajatar, niin silloinkin ap tekisi väärin ja mies olisi puhdas pulmunen, jonka saastainen huora on vikitellyt ja vaimo ajanut omalla käytöksellään muiden naisten syliin. Miehet saa tehdä mitä haluaa, nainen on aina se paha, myös silloin kun mies tekee väärin. Nainen on naiselle susi, niin kuin sanotaan.
Kerro vaan ap kaikki mitä tiedät.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 15:47"]
Mä en vaan jaksa ymmärtää tätä mammojen ajatuksen juoksua. Mammojen mielestä ap tekee väärin, kun kertoo pettävästä miehestä. Sehän on täysin miehen oma asia pettääkö vai ei, eikä asia kuulu kenellekään muulle, ei edes vaimolle. Mutta jos ap olisi (tai mistä tiedän vaikka onkin) tämän pettäjämiehen rakastajatar, niin silloinkin ap tekisi väärin ja mies olisi puhdas pulmunen, jonka saastainen huora on vikitellyt ja vaimo ajanut omalla käytöksellään muiden naisten syliin. Miehet saa tehdä mitä haluaa, nainen on aina se paha, myös silloin kun mies tekee väärin. Nainen on naiselle susi, niin kuin sanotaan.
[/quote]
Jaahas. Minua lähinnä huvittaa: Vantaalla lienee aika paljon pettäviä miehiä, eli aloituksen pointti on pikkusen kadoksissa :D
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 14:35"]
Kerronko lisää?
[/quote]
Pelkät nimikirjaimet eivät nyt riirä, Vantaa on siihen liian iso. Kerro koko nimi ja kaupunginosa, niin päästään asiaan.
Tai sitten otat seuraavaan trollaukseesi jonkun huomattavasti! pienenmmän paikkakunnan, eiks jee!
Kaupunginosa on omakotitaloalue Korson ja Sipoon välissä. Miehellä on yksi veli, jonka nimi alkaa H:lla ja vaimolla sisko jonka nimi alkaa M:lla. Miehellä ei ole muita sisaruksia, vaimosta en tiedä.
Jos tunnet miehen puolison, kerro hänelle pettämisestä. Ilkeää kirjoitella täällä, kun jollakin on petollinen mies ja vaimo ei tiedä asiasta mitään.
Itse kerroin tuttavalle joku aika sitten, tuntui kaikki muut tietävän, paitsi tuo tuttavani, jota petettiin. Ketä noissa salailuissa säästetään? SItä miestäkö?
Ainakin omalla kohdallani toivon ystäviltäni ja tutuiltani sen verran ryhtiä, että kertovat, jos mieheni pettää ja se tulee heidän tietoonsa.
En todellakaan jatkaisi elämääni sitten miehen kanssa ja olisin kiitollinen sille, joka asiasta ilmoittaa.
En tunne vaimoa. Tiedän hänestä sen verran mitä mies on kertonut ja pari kertaa olen hänet nähnyt miehen seurassa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 17:37"]
Kaupunginosa on omakotitaloalue Korson ja Sipoon välissä. Miehellä on yksi veli, jonka nimi alkaa H:lla ja vaimolla sisko jonka nimi alkaa M:lla. Miehellä ei ole muita sisaruksia, vaimosta en tiedä.
[/quote]
Yksi veli ja vaimolla sisko? Voi ei :D Luuletko, että me käydään jotain perhesuhteita läpi? Kerro nyt vaan se nimi.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 15:47"]
[/quote]
Ap ei tiedä näköjään miehen nimeä. Sen sijaan hän tietää vaimon siskon nimikirjaimet. :D
Booooooooooooooooooooooooooooring
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 20:27"]
Harri
[/quote]
Oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 15:25"]
P.P
[/quote]
jos on sama PP minkä minä tunnen,panee varmaan kaikkia vantaalaisia kotiäitejä ja silti käy vielä virossa huorissa.
Mitäh?! Ai vantaalainen Simo-marsu on petturi?! Kamalaa :(
Minä tiedän kaksikin. Mitä voitin?
Alkaako niiden siilin nimi H:lla?
Jospa sinä keskityt sinun elämään ja anna toisten tehdä omallaan mitä haluavat.
Eiks niin?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 14:35"]
Kerronko lisää?
[/quote]