Mitä haluaisit ostaa NYT huutonetistä jos löytyisi halvalla?
Mitä haluaisit nyt juuri ostaa huutonetistä jos sieltä löytyisi oikein hyvä ja edullinen asia?
Kommentit (52)
Mä ostaisin paljon kaikkea:
- KAIKEN Vallilan Kelohongan :)
- ison Aalto-maljakon
- Marimekon astioita
- pari tiettyä kirjaa, joita ei tällä hetkellä ole myynnissä
Nintendo ds3 lite vai mikälie onkaan, se toisiksiuusin nintendo ds valkoisena tai vaaleanpunaisena oheishärpäkkeillä ja mariocart pelillä. Mukana vois tulla myös jotkut hienot sisäkengät vaikka salille ja avaamaton hampaidenvalkaisupaketti. Hinta vois olla joku naurettavan halpa, vaikka viiskymppiä. Eikös näitä sielä ole pilvinpimein ;-)
Mulla ois sulle digiboxi postikulujen hinnalla. Kirpparille menossa.
Valkoiset puukaihtimet, 140 cm leveät (2 kpl).
Marimekon mustavalkoisen Puketti-hameen. Olisin valmis maksamaan paljonkin, jos sellainen olisi tarjolla.
Ostaisin heti jos löytäisin lasten satukasetin "Sininen lintu".
Ihananvärisen, minulle sopivankokoisen kesäisen juhlamekon. Katsottu on, ei löydy.
kurahousut koossa 140! ilman henkseleitä.
Pienen sohvapöydän, max 50x60 cm, 60-luvulta tai vanhempi, mielellään puuta ja kunnostettava :)
Hmm...
Pienoiskasvihuoneen ja takorautajalkaisen pikku/sivupöydän jossa olis mielellään jotain ristikkoa koristeena. Lasikansi ois kiva mut muutkin kävis.
Muuramen koulupöydät molemmille lapsille.
Heinähattuelokuvan!!!!! Olen etsinyt joka paikasta!
Halvan hyvän mikron ja kahvakuulat.
selaisen aikuisen lelun mutten taida kehtaa!!!!!! xD
hyvä ketju, nyt tiedän mitä laittaa myyntiin! lisää!!!! mitä muuta haluaisitte? :D
Ostaisin oitis lasten satukirjan Härkä Ferdinand. Meillä on ollutkin se, mutta hävinnyt jonnekin.
mehumaijan