Mitä haluaisit ostaa NYT huutonetistä jos löytyisi halvalla?
Mitä haluaisit nyt juuri ostaa huutonetistä jos sieltä löytyisi oikein hyvä ja edullinen asia?
Kommentit (52)
Geneve sohvan nahkaverhoilulla
pyökki/valkoinen ruokapöytä
puinen lipasto valkolakattuna, leveys max 1 m, korkeahko
tammiparkettia
väliovi + karmit ja kynnys
Mä ostaisin pojan collegepaitoja koossa 146 cm, paitapakettina. Siis pitkähihaisia. Mukan ei saisi olla huppareita eikä mitään muutakaan. Pelkkiä pitkähihaisia.
Antenniverkon digiboksin (ihan perus, lasten huoneeseen)
140cm kevät takin pojalle, ja 35 lenkkarit myös :)
pitkä kalsareita koko perheelle vauvasta vaariin! halvalla!
Kuntopyörän, sellaisen vanhemman mallisen jossa ei ole mitään tietokoneliitäntää tms. hömpötyksiä, kotiinkuljetettuna.
Mia ja minä DVD:n, mutta näitä ei näytä olevan edes missään nettikaupassa
IKEA Nyvoll 140 cm leveän sängyn, miel. ruskea pääty
Valkoisia tai luonnonvalkoisia lakanoita (vanhoja), joissa reunapitsi.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 23:16"]
mitä kokoa sä olet mekon etsijä?
[/quote]
38. Riippuu tosin mallista, joskus jopa 36, joskus 40. Yleensä ongelmaksi koituu pituus. Olen 180 cm pitkä, joten moni "juhlamekko" on minulla roiskeläppä. Haluaisin sellaisen mekon, joka ulottuu minulla polviin :) Jos on myynnissä kivoja mekkoja, saa laittaa linkkiä (ihan mielelläänkin). Kiitos.
Verhot, pääväri tummanruskea, ei mitään kukkia. Graafinen kuvio
ison kirjoituspöydän, pitää olla vähintään 180 cm
Leveä turvaportti, käy myös kankaisena (rulla), värinä valkoinen! Eli n. 120-130 cm leveä pitäisi olla.
Hyvälaatuinen ja nätti korsetti, joka kävisi sekä vaatteiden päälle että alle. Mutta en vielä jaksanut perehtyä eri malleihin ja merkkeihin että tietäisin mikä on mitä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 00:10"]
Leveä turvaportti, käy myös kankaisena (rulla), värinä valkoinen! Eli n. 120-130 cm leveä pitäisi olla.
[/quote]
Meillä olis kyllä tälläinen ylimääräinen. Pitäisikö laittaa myyntiin?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 13:11"]
Ostaisin oitis lasten satukirjan Härkä Ferdinand. Meillä on ollutkin se, mutta hävinnyt jonnekin.
[/quote]
Mulla on toi kirja! Tykkäsin siitä pienempänä tosi paljon. Missäköhän on nykyään...