Huhtitoiveet viikolle 30
Moi! ja mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
En huomannu ainakaan että kukaan olis kerenny alottaa vielä tän viikon pinoa..niin ajattellin sen tehdä.
Muutama kysymys tuli mieleen tässä.. Eli kuinkahan on kiinnittymisvuodon laita, tuleeko sitä jokaisella? Ja onko kohdun nipukka kuin "varma" merkki raskaudesta? En nyt varmalla tarkoita mitään 100prossaa, vaan että nousseenkohan tuo jokaisella ylös raskauduttua..? Mulle aivan uusi ilmiö..
Tuolla edellisviikon pinossa oli puhetta ovistikkujen käytöstä. Itsellä on tosiaan yk3 vasta menossa. Ennen pillereitä mulla ei ollu mitään oviskipuja, enkä osannu/tarvinnu tutkailla ovismerkkejä..Nyt kun lopetin pillerit niin halusin saada selville, että missä vaiheessa tää mahdollinen ovis sitten olisikaan. Oon muutenkin niin malttamaton, etten osais olla tietämättä sitä. Nostan hattua "testittömille" yrittäjille ja eritoten niille jotka osaavat mennä tjot-meiningillä.
"Mukava" että Tuiskutuulikin pääs huhtikuisiin :) Plussaa olisin kyllä sulle kovasti toivonut, mutta tuo kierron lyheneminen on hyvä uutinen.
Mutta näillä eväin plussatuulia kaikille!!!
Sivri kp17/25 yk3
Kommentit (42)
Pahoittelut kaikille tädin yllättämille, kurja "sukulainen" kun ei tajua pysyä poissa! Onnea seuraavaan kiertoon.. Hienoa Emma_80 että "säilyt" tässä pinossa kuitenkin! Tulkaapa kertomaan kaikki piinailijat testienne tuloksia. Toivottavasti saadaan hyvä porukka tuonne odotuspuolelle!
Meillä poika kohta 2vee ja häntä yritettiin 2.5vee... häntä ennen tuulimuna raskaus ja se otti tosi koville. nyt ollaan yritetty toista 10/07mut mitään ei tapahdu ja alkaa pikkusen kypsyttää.. :( joka kuukausi saadaan pettyy.