Minä hetero muutuin yhtäkkiä lesboksi...
Olen kummeksuen seurannut tätä keskustelua homojen avioliittolaista... En itse määrittele itseäni lesboksi tai heteroksi, satuin vain ihastumaan naiseen ja jaan hänen kanssa elämäni. Alku taipaleeni lesbona on ollut hieman hämmentävä. En osaa luokitella itseäni "vähemmistöön", en osaa pitää itsestäni meteliä. Jos tapaan tuttujani kerron avoimesti, että seurustelen naisen kanssa mutta ei se ole mulle mitään ihmeellistä. Tori harva tuttu on asiaa edes mitenkään erikoisesti kommentoinut.
Ainoa joka asiaa ei hyväksynyt on oma äitini, mutta nyt tuntuu että hänellekään asia ei ole enää mikään erikoisuus.
Kumppanini on ollut aina lesbo ja kokee kuuluvansa vähemmistöön ja kokee että häntä on syrjitty. En ymmärrä tätä... tosin olen ollut lesbo vasta 7kk.
terveisin äiti 33v jolla lapsi 5v.
Haluaisin tuoda tällä myös ilmi sitä että ihmisen seksuaalinen suuntaus voi vaihtua elämän aikana. Ei kaikki synny homoina tai heteroina, muutosta voi tapahtua ja minulle tämä muutos oli iso yllätys ja sen kielsinkin alkuun...
Kommentit (2)
mutta jos olen bi ja haluan mennä naimisiin naisen kanssa, en voi sitä tehdä koska silloin minut luokitellaan lesboksi eli vähemmistöön :) ja bi:ithän on vielä pienempi vähemmistö...
ap
Voihan se olla niinkin ettei ole selkeästi hetero tai homo/lesbo vaan bi.