Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elastinen inhottaa mua.

Vierailija
05.03.2019 |

Aina kun näen sen teennäisen naaman niin meinaa tulla oksu suuhun.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen alkoi lanseerata tuota "yltiöpositiivisuuttaan", kun ekassa lauluohjelmassaan tuomaroi. Ei siitä ennen saanut hymyn hymyä, ei sitten niin millään. Vai yrittikö se vetää läpi Eminemin murjottaja luukkia ekana... sitten tajus, että Suomessa on kaikki semmoisia, pitää olla erilaista. Joo, mä hymyilen silleen kylähullusti!

Vierailija
22/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elastinen on mielettömän komea ja ihanan positiivinen. <3

Tämähän on sarkasmia.

Ei todellakaan ole. Jos Elan saisin, olisin onnellinen. Kateeksi käy vaimoaan.

/5

Niin, että se päälle liimattu positiivisuus uppoaa suhun? Komeus on katsojan silmissä ja tuommoiset suu auki hohottavat munapäät ei ole mun silmiin komeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen voisi jakaa positiivisuutta aloittajalle, vastaan ei ole tullut ikinä milloinkaan yhtä negatiivista ihmistä. Ikiaikainen valittaja ja haukkuja.

Vierailija
24/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä yltiöpositiiviset julkkikset on oikeassa elämässä kaikkea muuta. Aira Samulin, Marco Bjurström, Katri Helena...

av:lla on ollut joskus ketjut julkkisten julkisuuskuvasta vs. todellisuus ja kaikki edellä mainitut  sekä Elastinen on mainittu varsinaisina tuittupäinä. Elastisen hymy sammuu samanaikaisesti kameran kanssa. Lisäksi on erittän ylimielinen ja esineellistävä naisia kahtaan. Aira taas on koppava ja ylimielinen varsinkin asiakaspalvelutilanteissa. #ettekstetiedäkeitämeollaanhäh??

Vierailija
25/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää liian positiiviset ja aina hymyilevät ihmiset ja ellu on just sellanen. Kukaan ei voi olla aina noin iloinen!

Vierailija
26/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen! Ei osaa myöskää laulaa.

Vierailija
27/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen alentamalla ylistäjä. "ennen en antanu kelleen, mut sulle annan, ku mä oon kuitenki niin erinomainen, et alappa arvostaa"

Vierailija
28/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukahan teistä mollaajista tuntee Elastisen ihan henkilökohtaisesti, ettei ois seiskasta nuo analyysit. Tosi noloa täällä aikuisten ihmisten jauhaa kakkaa itselle tuntemattomasta miehestä, poistun palstalta sen typeryyden jälkeen todenneepa.

Vierailija
29/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kuvottaa Paleface. Ja hänen kepulaiset kaverinsa vasta oksettavatkin.

Kommariface on pahin kaikista. Gangsterismin, huumeiden ja mustien antisosiaalisen kulttuurin ihailu on muutenkin jo arveluttavaa.