Huomenna tulee vuosi siitä kun lopetin tupakoinnin =))
Hyvä mieli ja tästä savuttomuus jatkukoon hamaan loppuun asti! =)))
Kommentit (7)
ONNEA ja pitäkää pintanne! Minun mieheni taistelee sen asian kanssa vieläkin (ja repsahtaa vähän väliä), vaikka sai jo COPD-diagnoosin (=keuhkoahtaumatauti).
Hyvä sä!! :)
MITEN teit sen?Haluaisin, mutta en vaan pysty!!
Miten lopetit ap?
Itse olen kuin pakko-oireinen tupakan suhteen, pakollisia tapoja, vihaan myrkkyjä jne..
Ikääkin jo sen verran, että tahtoisin todela lopettaa. Olen kuullut omani ikäisten naisten keuhkosyövistä esim.
Miksei ole mitään nettitestiä, mikä menetelmä kellekin sopisi, vai onko?
Onnea! Itse lopetin heinäkuun alussa ilman apukeinoja ja oli kyllä yllättävän helppoa. Tupakoinnin lopettamiseen ei kannata suhtautua kuin johonkin elämää suurempaan kysymykseen. Kannattaa vaan ajatella että on jo lopettanut eikä tuskastella asian kanssa. Se vaikeus on loppujen lopuksi ihan oman pääkopan sisällä. Sillä myrkyllä ei oikeasti tee yhtään mitään.
Olen tätä ennenkin täällä mainostanut, mutta luin vain Allen Carr:n kirjan Stumppaa tähän. Toki halu lopettamiseen oli jo vahvasti olemassa, mutta tuon kirjan avulla sen tein..pysyvästi, helposti ja hyvillä mielin.
Googlettakaa kirja, siitä on toki huonojakin kommentteja, mutta näitä onnistumisia paljon enemmän. Itse poltin 20 vuotta ja yritin lopettaa laastareilla, purkalla, vähentämisellä, uudenvuodenlupauksilla yms lukuisia kertoja.
Tuo kirja sen teki. Oli helppoa ilman mitään vippaskonsteja, eikä siihen tarvittu edes tahdonvoimaa, vain se kirja ja halu lopettaa. Lupaan että jos sinulla on nuo kaksi, niin onnistut.
ap
Onnea :) Mä olen ollut polttamatta nyt 1v 4kk ja savuttomuus jatkuu.