Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakointi ja tatuoinnit - Kumpi pahempi wt:n merkki?

Vierailija
11.02.2013 |

Kumpi tekee ihmisestä enemmän wt:n? Vai tekeekö edes?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tupakoin ja löytyy myös monta tatuointia. Olen koulutukseltani YTT ja yliopistolla töissä. Mies on myös akateeminen ja ammatiltaan toimittaja. Asumme isossa omakotitalossa ison kaupungin keskusta-alueella. Että näin.

Vierailija
2/8 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun vertais kuppaa ja hiviä, molemmat on selkeesti roskaväen merkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tupakoin ja löytyy myös monta tatuointia. Olen koulutukseltani YTT ja yliopistolla töissä. Mies on myös akateeminen ja ammatiltaan toimittaja. Asumme isossa omakotitalossa ison kaupungin keskusta-alueella. Että näin.

Yliopistoillahan on tyypillisesti töissä ne jotka ei yksityisellä puolella pärjää. Ja toimittajat nyt on enemmänkin tyhjäntoimittajia, onko miehesi seiskassa vai peräti iltiksessä töissä?

Vierailija
4/8 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoillahan on tyypillisesti töissä ne jotka ei yksityisellä puolella pärjää. Ja toimittajat nyt on enemmänkin tyhjäntoimittajia, onko miehesi seiskassa vai peräti iltiksessä töissä?

Onpa täällä ihania ihmisiä. Mietipä uudelleen elämääsi ja asennettasi. Saatat yllättyä. Noihin solvauksiin en muuta vaivaudu vastaamaan. :-)

Vierailija
5/8 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tatskoja ja lisää otan.

tuossa nilkassa on kiva alku ja meinaan jatkaa sitä säärtä pitkin :)siitä tulee hieno.

Vierailija
6/8 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä ihania ihmisiä. Mietipä uudelleen elämääsi ja asennettasi. Saatat yllättyä. Noihin solvauksiin en muuta vaivaudu vastaamaan. :-)

Ihana vaimo joka ei ole hömppähumanisti, mukava lapsi, mukava asunto. En pidä huuhaaihmisistä jotka pitävät älämölöä siitä kuinka heille pitäisi maksaa koska ovat opiskelleet jotain turhanpäiväistä pitkään. Hmm, kuulostaa hyvältä. Ei tarvetta muuttaa, ei yllättänyt.

Vierailija
7/8 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on virttynyt leggins joka paljastaa karvattoman cameltoen sekä hyllyvän arsen. Puistatusmaximus.

Vierailija
8/8 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2013 klo 11:57"]

Pahin on virttynyt leggins joka paljastaa karvattoman cameltoen sekä hyllyvän arsen. Puistatusmaximus.

[/quote]

jooo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan