Supernannyn perheet onnistuvat todella shokeeraamaan!!
Oikeasti en halua ajatella että maailmassa on niin kädettömiä vanhempia.
Kommentit (7)
Varmasti supernannyn perheet, verrattuina lastensuojelutapauksiin, ovat täysin eri maailmoista.
Supernannyn perheillä on monta yhteistä nimittäjää: liikaa lapsia liian pienillä ikäeroilla ja liian poissaoleva isä.
Lastensuojeluperheissä yhteinen nimittäjä on usein juurikin tuo vanhempien kädettömyys.
Vanhemmat perheissä ovat yleensä laiskoja ja mukavuudenhaluisia ihmisiä, jotka menevät siitä mistä aita on matalin. Lopputulos ei ole kaunis.
olen ihmetellyt miksi lapsia pitää olla niin monta...
Asun ihan tavallisella rivitaloalueella Pirkanmaalla ja kyllä meidän naapurustossa on useampikin perhe, jotka peittoavat kädettömyydellään Supernanny-perheet mennen tullen. Eivätkä ole mitään lastensuojeluperheitä, vaan ihan tavallisia suomalaisperheitä, joissa lapsia ei vahdita lainkaan ja yhdessä niille syötetään vaan jotain laihdutusruokaa ja toisessa pelkkiä herkkuja. Leikkikentältä kuuluu vähän väliä aikuisten huuto :)
Juu, jos näistä tehtäisiin draamallinen englantilaistyyppinen reality-ohjelma, se olisi varmasti viihdyttävämpi kuin Supernanny.
Olen lastensuojelussa töissä. Mikään ei enää minua yllätä. Ja kyllä, satuin katsomaan tämän päivän supernannyn, missä vanhemmat kasvatti lapsiaan antamalla karkkia kilokaupalla.