Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla vaa'alle

Vierailija
28.02.2013 |

Laihdutin tässä vuoden sisällä 15kg.. nyt en ole noin kuukauteen JAKSANUT miettiä syömisiäni.. olen syönyt hiilareita suht. järkevästi mutta paljon enemmän kuin laihiksella. Liikuntaa olen jatkanut samaan malliin monta kertaa viikossa.

Nyt pelottaa, onko vaa'an lukemat nousseet.. ja jos on... pelkään että lannistun ja laitan kaiken läskiksi. Tarvitseeko painoa tietää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunnetko lihoneesi? Eikö se nyt olis hyvä tietää vaan, niin voi tehdä asialle jotakin?

Eli meepäs nyt vaakaan ja tule kertomaan tulos?

Vierailija
2/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en menis, jos tuntuis, että olisin lihonut.

Aloittaisin vain syömisten tarkkailun vaikka viikon "tehokuurina" uudelleen ja sitten vasta uskaltautuisin vaa'alle. Mulle kilonkin painonnousu aiheuttaa pitkän ajan repsahduksen kun se suututtaa.

Nyt ei auta suuttua, enkä uskalla kyllä vaa'allekaan, sillä olen raskaan rv 6-7 ja syön koko ajan järkyttävään pahoinvointiin. Näin on ollut joka raskaudessa, että olen lihonut 2-3kg jo ensimmäiseen neuvolakertaan mennessä. Mutta aina kilot ovat karisseet nopeasti. Ihanaa syödä paljon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halleluja! 63kg! Ja se on ALIN painoni laihdutuksen jälkeen! Wohooo! Edellinen painoni oli 3 viikkoa sitten 64,5 (kävi 63 puolella aiemmin ja tuosta sitten vähän turhauduin ja kyllästyin, kun paino EKAA kertaa nousi vähän)..

Ja mittauksissa myös muutosta, vyötärö on nyt ollut pitempään se 68, navan alta 76, nyt on siis alkanut laihtua takapuoli 93cm (-2cm kuukaudessa) ja reidet (53, -2cm myös) (viimeisenä ja vaikempina).. 

Huh, ei pitäisi antaa noiden lukemien vaikuttaa niin paljon!

Vierailija
4/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea iloisesta yllätyksestä!

-3-

Vierailija
5/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kaikki syömisistä stressaamiseni viime aikoina on ollut TÄYSIN TURHAA!

Vierailija
6/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja tämä oli iltapaino päivän syömisten jälkeen, aiemmin olen ottanut aamupainon tyhjällä mahalla, joten ei huono!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi