Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuningaskuluttajassa bloggaajista!

Vierailija
28.02.2013 |

Pupulandiasta tuli jo, vielä tulossa kuinka bloggaaja rakentaa halvemmalla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 12:37"]

Yllättävää ja uutta minusta oli se, että jos klikkaat tuotelinkkiä blogin sivulla ja kuukauden sisällä menet samalta koneelta samaiseen putiikkiin ja ostat tuotteen niin provikka kilahtaa blogin pitäjälle.

[/quote]

Mutta ei niitä tuotteita sen halvemmalla silti saa. Maksamme bloggaajien provikat tuotteiden hinnoissa jokatapauksessa

Kannattaa varmaan tyhjentää selaimen välimuisti aina välillä tai sitten tehdä ostokset kun selain on private/incognito tms. tilassa.

[/quote]

Vierailija
22/26 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan ihan mielelläni suosikkibloggaajalleni vähän provikkaa. Hän pitää blogia, jossa voin käydä rentoutumassa, saamassa inspiraatiota ja löytämässä vaate- ja kosmetiikkavinkkejä. Maksanhan kampaajalle, hammaslääkärille ja niin edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta ei niitä tuotteita sen halvemmalla silti saa. Maksamme bloggaajien provikat tuotteiden hinnoissa jokatapauksessa."

No ihan sama, vaikka hinta olisikin sama. Mutta en minä siltikään ostoksillani halua kartuttaa bloggaajan kassaa.

Nro 15

Vierailija
24/26 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että provikat voidaan moneen kertaan. Jos käy kuukauden sisällä vaikka neljästä eri sisustusblogista saman mainostajan sivulla, niin saako kaikki neljä provikat myynnistä?

Vierailija
25/26 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 12:57"]

Mä maksan ihan mielelläni suosikkibloggaajalleni vähän provikkaa. Hän pitää blogia, jossa voin käydä rentoutumassa, saamassa inspiraatiota ja löytämässä vaate- ja kosmetiikkavinkkejä. Maksanhan kampaajalle, hammaslääkärille ja niin edelleen.

[/quote]

Tuolla logiikalla pitäisi sitten tänne av-palstalle kirjoitteleville myös alkaa maksaa. Täällähän käydään myös rentoutumassa, viihtymässä ja saamasaa inspiraatiota ties mihin. Unohtaa ei voi myöskään täältä saatavia sairausdiagnooseja, terapiaa yms. Useimmat noista suosituista blogeista ovat sisällöltään huomattavasti kevyempiä kuin tämä palsta.

Vierailija
26/26 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että mua suoraan sanottuna raivostuttaa joidenkin teidän asenne "ei mun ostoksista kenenkään saa saada provikkaa vaikka löysinkin tuotteen blogista ja luen blogeja joka päivä ilmaiseksi". Se-ei-ole-sinulta-pois. Se on bloggaajalle lisää, mutta toisaalta ihan hyvä, jos jatkavat bloggaamista, kun siitä saa viihdettä ja iloa joka päivä (ja EI, keskustelupalstoja EI voi rinnastaa blogeihin). Mun ostokset kaupassa A maksaa joka tapauksessa x euroa ja rahtikulut, ei mitään x euroa + bloggaajan provikka + rahtikulut. Mainostuskulut on AINA olleet leivottuna sinne sisään, nyt vain siirtyneet bannereista suoraan bloggaajille. Eli so what?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän