Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys 4-vuotiaiden kaverisynttäreistä

Vierailija
28.02.2013 |

Lapseni on nyt saanut ensimmäiset kaverisynttärikutsut sellaisilta kavereilta, joiden vanhempia en tunne. Tähän mennessä kaikki lapseni kaverit ovat olleet minun ystävieni lapsia, ja on ollut selvää, että myös minut on silloin kutsuttu.

Kysymys siis kuuluu, että mistä tiedän pitääkö minun vain jättää lapsi juhliin ja hakea myöhemmin, vain ovatko yleensä vanhemmatkin tämän ikäiset juhlissa mukana? Minusta olisi oikeasti hauska vaihtaa pari sanaa lapsen kavereiden vanhempien kanssa kaikessa rauhassa, kun normaalisti rupatellaan siellä ahtaassa päiväkodin eteisessä enemmän tai vähemmän kiireisenä. Mutta noloa sekin, jos änkeän sinne ja tajuan, että  se ei sitten ollutkaan juhlan järjestäjän tarkoitus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sinne ei ole mennä ollenkaan.

Yleensä juhliin menee kutsuttu, eli tässä tapauksessa kyseinen lapsi. Omani vein 3-vuotiaan 4-vuotiaan synttäreille. Ne oli ekat tuollaiset jännät kutsut ilman äitiä. Hyvin meni. Olin silläaikaa lenkillä.

Vierailija
2/3 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyisit juhlan järjestäjältä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein 2v10kk ekoille kaverisynttäreille, perhettä en tuntenut lainkaan. Vähän siinä ovensuussa heiluin ja varmistin, että lapsi jäi hyvillä mielin. Kun ei tullut kutsua sisään, niin oletin, että pärjäävät lapsen kanssa ilman minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi