Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö ne plösönaisten plösöohjelmat kieltää telkkarista? Olisiko maailma taas jo heti himpun verran parempi?

Vierailija
05.03.2019 |

You know, just ne jossa jotkut vaikka sinitukkaiset plösöt selittää kuinka on ok olla plösö, koska Amerikassa on keksitty joku termi tai käsite tai plösöfilosofia jonka mukaan plösöys on vaan hyväksi.

Olisiko taas kehitystä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmastihan jos moni asia poistettaisiin, maailma olisi parempi paikka. Kyllä omilla aivoilla pitää ajatella ja pahuutta vastustaa.  Ehkä ihmisille myydään hyväksyntää, kun on ensin plösöiksi laidunnettu. Toisaalta, voihan sitä olla vaikka minkälaisia syitä katsoa televisio-ohjelmia. Kyllä paimenelle on taas tarvetta.

Vierailija
2/6 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on on/off nappi telkkarissa. Ei niitä ohjelmia ole pakko katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sun helpompi olla, jos tv:ssä olisi vain esteettisesti täydellisiä 16-25-vuotiaita ihmisiä?

Vierailija
4/6 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa poistaa, olen onnistunut plösöytymään juuri näitä ohjelmia katsomalla. Lisää ja sassiin!

Vierailija
5/6 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mutta nämä ”kehopositiiviset” naiset auttoi mua parantumaan anoreksiasta.

N18

Vierailija
6/6 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Plösöt ja håmåt takaisin kaappiin, niin sillä saadaan määrällisesti kumpiakin vähemmäksi. Lisäksi jokaisella kansalaisella pitää olla povitaskussa valmiina kivi, jolla voi tavattaessa heittää plösöä, niin oppiipahan laihtumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme