En pysty tulemaan ja mies kokee tämän ongelmaksi
Vuoden pituisen suhteemme seksielämän ongelmaksi on muodostunut se, että mies kokee tietysti että haluaa tyydyttää minuakin, mutta koska en ole kyennyt saamaan orgasmia, hän on mielestään epäonnistunut miehenä. Hän myös pelkää tehdä minulle mitään, koska ajattelee ettei osaa tyydyttää minua.
Noh, tämä vaatinee hieman taustoja. Minua on menneisyydessä hyväksikäytetty ja minut on raiskattu. En ole pystynyt vielä täysin rentoutumaan mieheni kanssa, en ole aina sinut seksuaalisuuteni kanssa. Minua pelottaa seksin aikana vain rentoutua, olen aina jotenkin varautunut. En ole koskaan saanut orgasmia, sitä ei ole minulta ennen edes odotettu, koska mielihyvästäni ei ole välitetty. E-pilleritkin ovat vieneet viimeisetkin seksihaluni, kiitokset vaan Mercilonille. Nyt tunnen oloni enemmän tai vähemmän epäonnistuneeksi naiseksi, koska en pysty saamaan orgasmia.
Mitä minun pitäisi tehdä? Huvittavaa, että ongelmakseni on muodostunut mielihyvästäni liikaa välittävä mies...
Kommentit (2)
Orgasmin saamista voisi helpottaa se, että masturboit usein itsellesi orgasmin. Näin opit ne asiat joita tarvitset saadaksesi orgasmin ja sitten osaat niitä pikkuhiljaa miehellesi neuvoa myös.
Tietty miestäsi voisi kiihottaa osallistua kun hyväilet itseäsi vaikka sinua suukotelleen ja muualta kosketellen. Toki vaatii sen, että uskallat masturboida miehesi nähden, mutta ehkä se lisäisi myös luottamusta välillänne, kun huomaat, että voit tehdä jotain sinulle hyvin intiimejä asioita miehesi kanssa.
Ymmärrän miehesi tunteet, mutta menneisyyden kokemuksesi selittää kyllä varmaan asian täysin. Se varmaan helpottaa miestäsi vähän, että "ongelmaasi" on selkeä syy. Ja se syy ei ole miehesi kyvyttömyys. Sano miehellesi että maailmassa ei ole miestä joka voisi sinut paremmin tyydyttää. Ja ehkä joskus vielä saat orgasmin. Ehkä on hyvä sanoa myös miehellesi, ettei se orgasmi ole sinulle se päämäärä ja että nautit seksistä muutenkin. Auttaa varmaan itseäsikin jos et jahtaa sitä orgasmia vaan nautit hetkestä.