Mies osti minulle lentoliput viikon jälkeen
Tapasimme miehen kanssa hieman yli 2 viikkoa sitten Suomessa. Mies taisi ihastua minuun, osti liput minulle Itävaltaan - josta tulin eilen takaisin. Nyt hän puhuu että haluaa lähteä kanssani jonnekin reissuun ja nähdä minut uudestaan. Samalla hän sanoo että haluaa vain pitää hauskaa kanssani, mutta silti on erittäin esim. mustasukkainen minusta. Onko tää nyt ihan normaalia?
Kommentit (34)
Olisit iloinen että lentoliput eikä luutaa.
Yleensä kun jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen hyvä juttu ja totta, se ei ole hyvä eikä totta.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/marissa-jaa…
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen että lentoliput eikä luutaa.
Ostiko myös oikean paluulipun ja ottiko passin haltuunsa...
Jos liput on Wieniin, niin vietä mukava päivä Pratenin huvipuistossa, ja halaile ketä haluat. Silloin kun haluat.
ööö jäi epäselväksi että onko kaveri syntyperäinen germaanista sukujuurta oleva kaveri
mites on?
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa kyllä siltä että hän haluaa sinusta enemmän kuin hauskanpitoa. Ja kuka ihme ostaa viikon tuntemisen jälkeen toiselle liput toiseen maahan? Mitä?
Viikon jälkeen ostetaan korkeintaan bussilippu Porvooseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja ilmassa leijui vieno tuoksu, jonka vain tarkkanenäisimmät tunnistivat l'eau de trololoiseauksi.
Ja vain koska sinulle ei koskaan voisi tapahtua mitään vastaavaa. On näet ne jotka huomataan ja sitten ne toiset......
Eikös tämä ole FWB peruskauraa. Matkalippu seksiä vastaan. Suomalaiset on sen verran pihejä, että mies nikottelee, jos joutuu ostamaan edes Helsinki-Tampere lipun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ilmassa leijui vieno tuoksu, jonka vain tarkkanenäisimmät tunnistivat l'eau de trololoiseauksi.
Ja vain koska sinulle ei koskaan voisi tapahtua mitään vastaavaa. On näet ne jotka huomataan ja sitten ne toiset......
Kyse ei nyt liene siitä, etteikö tuollaista lippujen tarjoamista tapahtuisi, vaan lähinnä niistä muista ilmiselvistä sudenkuopista, joita tähän provoon on kaiveltu.
Odotan jännityksellä juonikulun rehevöitymistä. Mahdollisuuksia on monia!
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan yksi lysti, mutta tuo mustasukkaisuus on surkea piirre ihmisessä. Jätä mokoma, ettei käy huonosti!
Joo aika huono enne tuo, jos alkaa noin nopeasti ilmenemään, eikä mies hallitse käytöstään asian suhteen vielä tuossa iässä. Itse olin joskus nuorempana mustasukkainen mies, ja ensimmäisen pitkän suhteeni sekoilulla munattuani, opettelin pitämään huolta siitä, että tämä ei toistu. Hän ei tätä selvästi ole oppinut.
Itävallassa on lisäksi paikoin aika vanhoillinen asenne valloillaan, ja naisen asema ja rooli siinä samassa. Teksin kuitenkin selväksi, että et sulata mitään mustasukkaisuutta, ja asetat hänelle rajoja. Tärkeää heti alussa tehdä pelisäännöt selviksi, jos lähtee katsomaan mitä tästä seikkailusta kehkeytyy.
En nyt oikein tiedä mitä mieltä olen