Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti minulle lentoliput viikon jälkeen

Vierailija
05.03.2019 |

Tapasimme miehen kanssa hieman yli 2 viikkoa sitten Suomessa. Mies taisi ihastua minuun, osti liput minulle Itävaltaan - josta tulin eilen takaisin. Nyt hän puhuu että haluaa lähteä kanssani jonnekin reissuun ja nähdä minut uudestaan. Samalla hän sanoo että haluaa vain pitää hauskaa kanssani, mutta silti on erittäin esim. mustasukkainen minusta. Onko tää nyt ihan normaalia?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa kyllä siltä että hän haluaa sinusta enemmän kuin hauskanpitoa. Ja kuka ihme ostaa viikon tuntemisen jälkeen toiselle liput toiseen maahan? Mitä?

Vierailija
2/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti viikon tuntemisen jälkeen lentoliput? Miten ihmeessä uskalsit mennä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla rikas vanhempi mies, he ovat tuollaisia usein.

Vierailija
4/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan yksi lysti, mutta tuo mustasukkaisuus on surkea piirre ihmisessä. Jätä mokoma, ettei käy huonosti!

Vierailija
5/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen - EI ole normaalia.

Vierailija
6/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis asu Suomessa?

Vierailija
7/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla rikas vanhempi mies, he ovat tuollaisia usein.

Hän on 30. Ei vanha ollenkaan.

ap

Vierailija
8/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuppaa nyt ihmeessä ensin muutama ilmainen reissu ennenkuin dumppaat miehen.

Vierailija
9/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan yksi lysti, mutta tuo mustasukkaisuus on surkea piirre ihmisessä. Jätä mokoma, ettei käy huonosti!

Tämä myös minua huolettaa. Aikoinaan olin väkivaltaisessa parisuhteessa kiinni enkä halua enää ikinä samaa.

Vierailija
10/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko asekauppias?

Vierailija
11/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mustasukkaisuus ilmenee?

Vierailija
12/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis asu Suomessa?

Ei. Hän oli käymässä täällä vain ystävänsä luona. Hän asuu Itävallassa.

ap

Vierailija
13/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mustasukkaisuus ilmenee?

Olimme viime viikonloppuna Itävallassa baarissa. Olen todella sosiaalinen persoona ja tykkään muutenkin jutella uusille ihmisille jne. No siinä baaritiskillä juttelin yhden miehen ja naisen kanssa, tämä mies halasi minua. Mieheni näki tuon ja oli menossa lyömään tuota tuntematonta miestä koska olimme halanneet. Seuraavana päivänä puhui asiasta kokoajan yms.

Vierailija
14/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei. Heti asetataan taloudelliseen (kiitollisuuden) velkaan ja aletaan asettamaan rajoja, samaa rataa hivutusta ja huomaat olevasi vankina. Unohda. Ja jatkossa, älä h*lvetissä lähde tuntemattomalle maaperälle tapaamaan tuntematonta ilman jotain back up-suunnitelmaa.

Vierailija
15/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmassa leijui vieno tuoksu, jonka vain tarkkanenäisimmät tunnistivat l'eau de trololoiseauksi.

Vierailija
16/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei. Heti asetataan taloudelliseen (kiitollisuuden) velkaan ja aletaan asettamaan rajoja, samaa rataa hivutusta ja huomaat olevasi vankina. Unohda. Ja jatkossa, älä h*lvetissä lähde tuntemattomalle maaperälle tapaamaan tuntematonta ilman jotain back up-suunnitelmaa.

Ehkä se on parempi niin ettemme enää tapaisi.

Vierailija
17/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin odottaa, että itse saa juosta kul.li paljaana ympäri kyliä (ts. haluan vain pitää hauskaa kanssasi), mutta mustasukkaisuus paljastaa että sulla ei ole samoja oikeuksia.

Dumppaa, heti.

Vierailija
18/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatenkin odottaa, että itse saa juosta kul.li paljaana ympäri kyliä (ts. haluan vain pitää hauskaa kanssasi), mutta mustasukkaisuus paljastaa että sulla ei ole samoja oikeuksia.

Dumppaa, heti.

Tämä on erikoista koska eilensitten "tunnusti" että ei hänellä ole oikeutta arvostella minua koska enne ole yhdessä, mutta sitten sanoi taas että ei meidän juttu voi toimia jos halailen baarissa muita ihmisiä? En ymmärrä yhtään

ap

Vierailija
19/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dumppaa, heti.

Tämä on erikoista koska eilensitten "tunnusti" että ei hänellä ole oikeutta arvostella minua koska enne ole yhdessä, mutta sitten sanoi taas että ei meidän juttu voi toimia jos halailen baarissa muita ihmisiä? En ymmärrä yhtään

ap

Kuulostaa minusta hälyttävältä, kun ette edes seurustele ja sinä et saa halata muita ihmisiä. Ja ilmeisesti hän kyllä saa. En jatkaisi moista, kaikki hälytyskellot soivat jo minunkin päässäni vaikka ei omasta tilanteestani olekaan kysymys.

/17

Vierailija
20/34 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuullostaa siltä että mies tykkääsinusta paljon mutta välimatkan takia käyttäytyy noin. Omamieheni oli samanlainen, sanoi aina että ei välitä mitä teen suomessa, käyttäytyi välillä todella välinpitämättömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä