Supernanny Suomi - OFFICIAL
Aijotko katsoa? Tänäänhän se alkaa Avalla klo 21:00.
Kommentit (2250)
Vierailija kirjoitti:
Ruoka oli jotain tacoa jauhelihatäytteellä. Ei siis kunnon ruokaa.
Mistä tommosia "taikinakulhoja" saa? Aika uus tuttavuus mulle. Olis aika näpsäkkä laitta läruuat tommoseen, samahan se olis ku tortillaa söis. Samat sisukset. Mut kivan näköinen syötävä kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka oli jotain tacoa jauhelihatäytteellä. Ei siis kunnon ruokaa.
Mistä tommosia "taikinakulhoja" saa? Aika uus tuttavuus mulle. Olis aika näpsäkkä laitta läruuat tommoseen, samahan se olis ku tortillaa söis. Samat sisukset. Mut kivan näköinen syötävä kuppi.
Ne on siellä tex mex hyllyllä tortillojen vieressä.
Itse katsoin aikanaan n.1 vuotiaan lapsen lapsen kanssa ikkunasta ulos ja yhdessä ihmeteltiin mitä siellä näkyi. Tämä lapsi on jo 4 v, joten hiukan lapsellista hänen ikäiselleen ( lapsen).
Toisaalta komennot olivat kuin armeijassa. Epäsuhtaa oli.
Nennyn oma talous on kuralla. Jättänyt maksamatta: pysäköintisakkomaksut, veroja jne.
Siisti koti tällä perheellä. Äiti oli nuori ja kokematon, mutta niinhän kaikki äidit ja isät ovat uuden edessä lapsen syntyessä ja kasvaessa.
Tämä lasten lyöminen vanhempiaan on kyllä tosi outoa, mitä ennen ei ollut, ottaen huomioon, että tässä perheessä ei tarvinnut ns kilpailla äidin huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Siisti koti tällä perheellä. Äiti oli nuori ja kokematon, mutta niinhän kaikki äidit ja isät ovat uuden edessä lapsen syntyessä ja kasvaessa.
Tämä lasten lyöminen vanhempiaan on kyllä tosi outoa, mitä ennen ei ollut, ottaen huomioon, että tässä perheessä ei tarvinnut ns kilpailla äidin huomiosta.
Eikös sekin ole huomiosta kilpailua, jos äiti koko ajan tuijottaa puhelinta/telkkaria?
Vierailija kirjoitti:
Kirjat tuli mukaan, mikä hyvin rauhoittaa lasta. Iltasatu tabletilla aivan älytön idea.
Puhumattakaan siitä että tabletin kirkas näyttövalo päinvastoin saa lapsen virittymään eikä rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan oman Pia Penttalan. Just tuollainen posiitiivisesti ja jämäkästi asioita korjaavan ihmisen jonka kainalossa voi vuodattaa kaikki murheet.
Hoitamaan jämäkästi sun raha-asioita.
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä tuo Supernanny jotenkin muuttunut eikä mitenkään positiiviseen suuntaan?
Tili miinuksella, ulosotto perässä niin ei voi olla menossa positiiviseen suuntaan.
Miksi noin pieni lapsi ei saannut leikkiä olkkarissa ? Oliko niin ,että jatkossa leikkiin vain omassa huoneessa ? Mulla lapset saanneet leikkiä ,mutta sitten lelut kerätty pois.Ei titenkään kaikkia leluja kärrätty olkkariin.
Nyt sanon jotain mistä moni suuttuu. Eikö tässä jaksossa ollut nähtävissä heikon vanhemmuuden yhteys ”ADHD” käyttäytymiseen? Lapsihan oli ihan kuin eri poika kun häntä rajoitettiin ja ohjattiin eikä jätetty yksin pädille. Minun kokemukseni mukaan moni vanhempi haluaa tuon DG;n kun on vain kädetön lapsensa kanssa. On helpompi sanoa muille, että lapsella on ADHD kuin että on itse osaamaton -> lapsesta ON TULLUT ympäristötekijöistä johtuen levoton. Diagnoosin kyllä saa, koska lopputulema on sama. Mutta se mikä ei näy tutkimuksissa, on heikko vanhemmuus ja mikä sen osuus lapsen käytöksessä on. Olen siis itse alalla niin siksi tämä fakta ottaa päähän, tuli taas niin vasten kasvoja tässä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Nennyn oma talous on kuralla. Jättänyt maksamatta: pysäköintisakkomaksut, veroja jne.
Lisää paljastuksia odotellessa.
Kuvittelenko vai onko tosiaan joka jakson ongelmaperheet tai ainakin vanhemmat ylipainoisia?
Eeli vaikutti ihan tavalliselta puuhakkaalta lapselta. Toivottavasti arki on alkanut sujumaan ja se adhd-diagnoosi on jäänyt sikseen
Näin, pitääkö olla aina diagnoosi??
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin pieni lapsi ei saannut leikkiä olkkarissa ? Oliko niin ,että jatkossa leikkiin vain omassa huoneessa ? Mulla lapset saanneet leikkiä ,mutta sitten lelut kerätty pois.Ei titenkään kaikkia leluja kärrätty olkkariin.
Juuri näin, ainoa oli se liikennematto, joka voi pysyä lapsen huoneessa, mutta äiti olisi tullut mukaan huoneeseen leikkimään lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli ja Nanny katsoivat ikkunasta ulos ja Nanny kysyi: onko tuo naapurin talo?....
Minusta sanoi naapuritalo eikä naapurin talo.
Yhtä typerää joka tapauksessa.
Lapsille pitääkin jutustella yksinkertaisesti ja varsinkin jos niihin yrittää luoda jonkinlaista yhteyttä. Älä sinä ainakaan ryhdy lastenhoitajaksi.
Minusta tämä viimeisin pieni perhe oli sympaattinen. Nuori, kiltin oloinen äiti, jolla siisti koti ja joka tuntui ottavan oikeasti oppia. Ja ihana poika. Kaikkea hyvää heille toivon.
Tosi söpö ja rauhallinen äiti! Kaikkea hyvää pikkuperheelle.